מברג 3 יחידות קרבורטור כוונון כלים
  • חדש

מברג 3 יחידות קרבורטור כוונון כלים

ILS 2.33

כמות
טובה זמינה

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

מסומן בסוג הכלים על הידית, קל לזהות, ואחיזת ההחלקה עם חריצי אצבעות מיועדת לטיפול בטוח חומר הכלים מיוצרים עם אחיזה מפלסטיק עם עמוד מתכת, נירוסטה, יציבות יותר, תחושת יד נוחה יותר. יישום : ישנם 3 כלי קרבורטור, שהם כלים להתאמת החלפה עבור מותגי ציוד רבים. ערכת כלי התאמת קרבורטור מיועדת לטכנאים מוסמכים לכוונון קרבורטורים. והיא מתאימה למותגי ציוד רבים. זה מיועד במיוחד לטכנאים מוסמכים להתאים את הקרבורטור והוא מאוד מקצועי ואמין. ערכה זו של כלי התאמה היא הכרח לרוב 2 המחזור הקטן של מחזור 50 H R מדורג Carburetors2. ישנם 3 כלי קרבורטור המורכבים מכלי PAC Man, כלי D כפול וכלי מפוצל, שהם כלים להתאמת החלפה עבור מותגים רבים של ציוד 3. מסומן בסוג הכלים על הידית, קל לזהות אותו, והאחיזה נגד החלקה עם חריצי אצבעות מיועדת לטיפול בטוח 4. הכלים מיוצרים עם אחיזה מפלסטיק עם מוט מתכת, וזה קל משקל וקל לנשיאה 5. זה מיועד לטכנאים מוסמכים לכוונן את המפרט של קרבורטורס : ערכת כלי התאמה זו היא הכרח לרוב הקרבורטורים המדורגים של 2 מחזור 50 H R. זה מיועד לטכנאים מוסמכים לכוונון קרבורטורים. זה ממש שימושי מאוד לשימוש היומי שלך שיכול לחסוך את זמנך ולהקל על העבודה שלך. תכונות : ערכת כלי התאמה זו היא הכרח לרוב הקרבורטורים המדורגים של 2 מחזור 50 H R. ישנם 3 כלי קרבורטור המורכבים מכלי PAC Man, כלי D כפול וכלי מפוצל, שהם כלים להתאמת החלפה עבור מותגים רבים של ציוד. מסומנים עם סוג הכלים על הידית, קל לזהות אותו, ואת האחיזה האנטי-החלקה עם חריצי אצבעות מיועדים לטיפול בטוח. הכלים מיוצרים באחיזת פלסטיק עם מוט מתכת, והוא קל משקל וקל לנשיאה. זה מיועד לטכנאים מוסמכים לכוונון קרבורטורים. מפרט : חומר : אחיזת פלסטיק עם פולקולור מתכת : שחור+אורך סילברטוטלי : 15.98 אינפורט קוטר : 0.24 אינץ ' : בערך.2ozpackage : 3 * מברגי קרבורטור הערות : לא ניתן להשתמש בה על קרבורטור רכבי רחוב ולא יתאים לקרבורטור לרכב.

This kit of adjusting tool is a necessity for most small 2 cycle 50 h r rated carburetors. It is designed for certified technicians to tune carburetors. It is really very useful for your daily usage which can save your time and make your work easier.:
Features:
This kit of adjusting tool is a necessity for most small 2 cycle 50 h r rated carburetors. :
There are 3 carburetor tools consisting of pac man tool, double D tool and splined tool, which are replacement adjusting tools for many brands of equipment.:
Marked with tool type on the handle, it is easy to recognize, and the anti-slip grip with finger grooves is designed for safe handling.:
The tools are made with plastic grip with metal pole, and it is light weight and easy to carry.:
It is designed for certified technicians to tune carburetors. :
Specification:
Material:
Plastic Grip with Metal Pole
Color:
Black+Silver
Total Length:
15.2cm/5.98in
Port Diameter:
0.6cm/0.24in
Weight:
Approx. 90g/3.2oz
Package List:
3 * Carburetor Screwdrivers:
Note:
It can not be used on carburetor of street vehicles and will not fit automobile carburetor.: