01 קלטת קאול, רצועת איטום PVC ידידותי לסביבה לקירות אסלה למטבחים לחדרי מקלחת לאמבטיות
  • חדש

01 קלטת קאול, רצועת איטום PVC ידידותי לסביבה לקירות אסלה למטבחים לחדרי מקלחת לאמבטיות

ILS 13.85

כמות
טובה זמינה

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

【רצועות קלאק גמישות】 רצועת איטום רכה וגמישה של CAILK עם קמט באמצע, ניתן לקפל ל 90 מעלות כדי לאטום בחוזקה את המפרקים בין הקיר מבלי להזיק את פני האובייקט פשוט קלף ולחץ על קלטת ההדבקה העצמית על פני השטח תוך מספר דקות. 【תמיכה חתוכה בחופשיות】 קלטת איטום דקורטיבית עם קמט באמצע, ועיצוב דפוסים מעודנים, התואם לקישוט הבית המודרני. האורך הוא בערך 3.2 מ ', שניתן לחתוך בחופשיות בהתאם לצרכים שלך בפועל, עם קצוות בחינם. PVC באיכות גבוהה PVC】 קלטת פינת אמבטיה קלטת קלטת אטמה משתמשים בחומר PVC באיכות גבוהה, משטח עמיד, ידידותי לסביבה, חלק, להפחית כתמים, קלים לניקוי. בעיצוב הדבקה עצמית, יש אפקט איטום לאורך זמן, אטום למים ולא קל לעצב. 【התקנה קלה והסרה】 הקלטת דבק עצמי, פשוט קלף את סרט הפלסטיק של קלטת איטום על משטח הדבק, ואז לחץ בחוזקה , (לפני ההדבקה, אסור להיות אבק על פני המוצר, והוא חייב להיות שמר על יבש.) דבק חזק שאינו מסמל, קורע את ההדבקה מבלי להשאיר עקבות. 【יישומים רחבים】 רצועת דבק עצמית רצועת דבק עצמית נמצאת בשימוש נרחב במפרקים או בפערי תנור גז, אמבטיות, מטבחים, פינות אמבטיה, חדרי מקלחת, פינות קיר שירותים ורצפה. כדי לשמור על המטבח והחדר האמבטיה נקי ומסודר. אלטרנטיבה קלה לקולק רגיל. בעיצוב הדבקה עצמית, יש אפקט איטום לאורך זמן, אטום למים ולא קל לעצב . ניתן לקפל קלטת זו בטמפרטורה של 90 מעלות כדי לאטום בחוזקה את המפרקים בין הקיר ללא משטח פוגע של האובייקט . האורך הוא בערך 3.2 מ ', שניתן לחתוך בחופשיות בהתאם לצרכים שלך בפועל, עם קצוות בחינם. השתמש בחומר PVC באיכות גבוהה, עמיד, ידידותי לסביבה, משטח חלק, הפחית כתמים, קל לניקוי . קלטת קלטת, פשוט קילף ולחץ על סרט ההדבקה העצמית על פני השטח תוך מספר דקות. מפרט : סוג פריט : איטום חומר טפח : משקל PVC : בערך. 198 גרם / 7ozproduct גודל : בערך.5 אינץ 'רשימת חבילות : 1 x קלטת איטום 1 x דבקה promatentote : 1. אנא אפשר שגיאה בגודל 0-1 אינץ 'עקב מדידה ידנית. תודה על ההבנה שלך . המסכים אינם מכוילים זהים, צבע הפריט המוצג בתמונות עשוי להראות מעט שונה מהאובייקט האמיתי. אנא קח את האמיתי כסטנדרט .

Item Type:
Sealing Tape
Material:
PVC
Weight:
Approx. 198g / 7oz
Product Size:
Approx. 320x3.8cm / 126.0x1.5in
Package List:
1 x Sealing Tape:
1 x Adhesion Promoter:
Note:
1. Please allow 0‑1 inch error due to manual measurement. Thanks for your understanding.:
2. Monitors are not calibrated same, item color displayed in photos may be showing slightly different from the real object. Please take the real one as standard.:
3. Please clean the surface thoroughly and make sure it is dry. Before installation, please remove all existing silicone caulking agent.:
4. Please carefully measure the length of the area to be sealed to determine the correct length and cut the strip accordingly.:
5. The best room temperature is around 25℃. If the temperature is too low, please use a hair dryer to heat it before sealing for better bonding.:
6. Press firmly on the strip and wait for about 8‑10 hours to ensure a perfect seal with the best effect.: