GOODOX ML60BI 60W LED LED אור וידאו עם ידית, CRI 96+/TLCI 97+, טמפרטורת צבע כפולה המופעלת על ידי 2 x NP970 סוללות ליתיום.
  • חדש

GOODOX ML60BI 60W LED LED אור וידאו עם ידית, CRI 96+/TLCI 97+, טמפרטורת צבע כפולה המופעלת על ידי 2 x NP970 סוללות ליתיום.

ILS 299.00

כמות
טובה זמינה

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

? מצבי אפקט אור, ML60 BI מוסיפה גם פונקציית התאמת טמפרטורת צבע כפולה לדרישות היצירתיות יותר של הנוף כדי לענות על הצרכים שלך ? CRI הוא בערך 96, TLCI בערך 97, אפקט האור טבעי ורך וניתן לשחזר את צבע האובייקט במדויק. ? 【אפקטים של אור מרובים מובנים】 : מצבי אפקט אור מובנים 7 FX שיכולים לדמות פלאש, פלאש, נורות פגומות, טלוויזיה, נרות, שריפה וזיקוקים לצילומים יצירתיים. ? 【אביזרים נוספים】 : הרחב מגוון אביזרי בקרת אור ML60 BI משתמש בפה של פרה מיוחד של אלוהים ויש לו שפע של אביזרי בקרת אור לבחירה. בנוסף, עם הר הפלאש S2 (נמכר בנפרד) הוא יכול להיות תואם גם לאביזרים של סדרת Baorongkou כדי להשיג אפקטים נוספים ולהוסיף יותר דמיון ליצירתיות. ? הפעל את המצב השקט כדי לרוץ בשקט, המתאים במיוחד לסביבות עם דרישות צליל רגישות ומדויקות יותר, כמו אולפני הקלטות מקצועיים, אולפני קולנוע וטלוויזיה וכו '? ML6obi עם דיור קטן וקל משקל, שימוש כף יד נוח וגמיש, בגודל קטן, אך אנרגיה גבוהה של 60 וואט, שיכולה לעמוד בדרישות צילום רבות יותר, מצבי אפקט אור מרובים, ML60 BI מוסיפה גם פונקציית התאמת טמפרטורת צבע כפולה למצב יצירתי יותר דרישות נוף כדי לענות על הצרכים שלך. ? CRI הוא בערך 96, TLCI בערך 97, אפקט האור טבעי ורך וניתן לשחזר את צבע האובייקט במדויק. ? 【אפקטים של אור מרובים מובנים】 : מצבי אפקט אור מובנים 7 FX שיכולים לדמות פלאש, פלאש, נורות פגומות, טלוויזיה, נרות, שריפה וזיקוקים לצילומים יצירתיים. ? 【אביזרים נוספים】 : הרחב מגוון אביזרי בקרת אור ML60 BI משתמש בפה של פרה מיוחד של אלוהים ויש לו שפע של אביזרי בקרת אור לבחירה. בנוסף, עם הר הפלאש S2 (נמכר בנפרד) הוא יכול להיות תואם גם לאביזרים של סדרת Baorongkou כדי להשיג אפקטים נוספים ולהוסיף יותר דמיון ליצירתיות. ? הפעל את המצב השקט כדי לרוץ בשקט, המתאים במיוחד לסביבות עם דרישות צליל רגישות ומדויקות יותר, כמו אולפני הקלטות מקצועיים, אולפני קולנוע וטלוויזיה וכו ' בעמידה אך. אבל אתה מקבל גם את החופש להתאים לכל אור הסביבה ולייצר אווירה חמה או צבע קריר הרבה יותר בפיתול פשוט של חיוג במקום להוסיף ג'לים.