נייר שריטות מצויר, 8 גיליונות נוחים אחיזה דפוס מדהים ספר שריטות לגן
  • חדש

נייר שריטות מצויר, 8 גיליונות נוחים אחיזה דפוס מדהים ספר שריטות לגן

ILS 53.60

כמות
טובה זמינה

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

מלוטש באופן מרחיב : נייר שריטה בוחר חומרים אקולוגיים מקוריים, חומר אחיזה נוח, נוח, אור, ירוק ומבנה בטוח דפוסים מבריקים : אין צורך בצבע וחוויית ציור שונה עם מברשות. מגרדים את החלקים השחורים והדפוסים המבריקים מופיעים בהדרגה. הפעל את היד : מתאר את הנקודות, הקווים והמשטחים בזהירות כדי לממש את התנועות העדינות של הידיים. גע בנקודות, גרור אותן לקווים וכיסוי המשטחים כדי לממש ביעילות את התנועות העדינות של הידיים. פונקציה רב -פונקציונלית : מברשת Guldegee Multi פונקציות כפולות נוחה יותר לשריטה וצביעה. קל משקל ונייד : נייר שריטות קל במשקל וקטן בגודל, מה שמקל על הנשיאה והאחסון, לא משנה לאן אתה הולך, אתה יכול להכניס אותו לתיק שלך ולהשתמש בו בכל עת ובכל מקום. מלוטש באופן מרחיב : נייר שריטה בוחר חומרים אקולוגיים מקוריים, חומר אחיזה נוח, נוח, אור, ירוק ומבנה בטוח. דפוסים מבריקים : אין צורך בצבע וחוויית ציור שונה עם מברשות. מגרדים את החלקים השחורים והדפוסים המבריקים מופיעים בהדרגה. הפעל את היד : מתאר את הנקודות, הקווים והמשטחים בזהירות כדי לממש את התנועות העדינות של הידיים. גע בנקודות, גרור אותן לקווים וכיסוי המשטחים כדי לממש ביעילות את התנועות העדינות של הידיים. פונקציה רב -פונקציונלית : מברשת Guldegee Multi פונקציות כפולות נוחה יותר לשריטה וצביעה. קל משקל ונייד : נייר שריטות קל במשקל וקטן בגודל, מה שמקל על הנשיאה והאחסון, לא משנה לאן אתה הולך, אתה יכול להכניס אותו לתיק שלך ולהשתמש בו בכל עת ובכל מקום. מלוטש באופן מרחיב : נייר שריטה בוחר חומרים אקולוגיים מקוריים, חומר אחיזה נוח, נוח, אור, ירוק ומבנה בטוח . דפוסים מבריקים : אין צורך בצבע וחוויית ציור שונה עם מברשות. מגרדים את החלקים השחורים והדפוסים המבריקים מופיעים בהדרגה . הפעל את היד : מתאר את הנקודות, הקווים והמשטחים בזהירות כדי לממש את התנועות העדינות של הידיים. גע בנקודות, גרור אותן לקווים וכיסוי המשטחים כדי לממש ביעילות את התנועות העדינות של הידיים . פונקציה רב -פונקציונלית : מברשת Guldegee Multi פונקצית כפולה נוחה יותר לשריטה וציור . קל משקל ונייד : נייר שריטות קל במשקל וקטן בגודל, מה שמקל על הנשיאה והאחסון, לא משנה לאן אתה הולך, אתה יכול להכניס אותו לתיק שלך ולהשתמש בו בכל עת ובכל מקום.

Item Type:
 Scratch Paper
Material:
Paper
Product Features:
Scratch painting is designed to subvert the traditional painting method and combine the characteristics of printmaking with the use of tools for artistic creation on the plate.
Suitable:
For 3 Years Old +
Package List:
8 x Scratch Paper:
1 x Wooden Pen:
1 x User Manual:
Note:
Not edible younger children please use under parental supervision to avoid moisture moisture will cause the product mold recommended to be placed in a dry and cool place :