אבונסי שומן שף דקור, 2 יחידות מטבח שף דקור פסל שף צלמיות מטבח דקור למטבח עבור ילד לאמבטיה למסדרון
  • חדש

אבונסי שומן שף דקור, 2 יחידות מטבח שף דקור פסל שף צלמיות מטבח דקור למטבח עבור ילד לאמבטיה למסדרון

ILS 29.00

כמות
טובה זמינה

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

מושלם עבור ילדים של שינה, חדר אמבטיה, מטבח, מסדרון, סלון או כל חדר בבית שלך, כדי להגן על התקעים שלך ממים יש 2 צורות שונות של שף תמונה בחבילה, אשר הוא יפה וחמוד, הם בו זמנית מעשי ודקורטיווי עבור הבית שלך. אין קידוח או כלים נדרשים, פשוט להתקין אלה דביק ווי קיר בכמה שניות מבלי לפגוע ריהוט או קיר. באמצעות זה סופר חמוד וייחודי וו יכול להביא שמח וצבעוני תחושה לבית שלך.הדימוי של השף גורם לאנשים לאהוב את זה מאוד. קיר ווים הם מתאים קיר, אמבטיה, וכו'., מתאים לתליית תקעים חשמליים כדי להרחיק אותם מהשיש ומניעת שכשוך. יש 2 צורות שונות של שף תמונה בחבילה, אשר הוא יפה וחמוד, הם בו זמנית מעשי ודקורטיווי עבור הבית שלך. אין קידוח או כלים נדרשים, פשוט להתקין אלה דביק ווי קיר בכמה שניות מבלי לפגוע ריהוט או קיר. באמצעות זה סופר חמוד וייחודי וו יכול להביא שמח וצבעוני תחושה לבית שלך.הדימוי של השף גורם לאנשים לאהוב את זה מאוד. קיר ווים הם מתאים קיר, אמבטיה, וכו'., מתאים לתליית תקעים חשמליים כדי להרחיק אותם מהשיש ומניעת שכשוך. מושלם עבור ילדים של שינה, חדר אמבטיה, מטבח, מסדרון, סלון או כל חדר בבית שלך, כדי להגן על התקעים שלך ממים.מפרט : סוג פריט : קיר וויםחומר : סינטטי רזיןשמאל עין סגור גודל : כ.0 ב(הגודל של המוצר נמדד באופן ידני, ייתכן שיש סטייה קטנה)עין ימין סגור גודל : כ.8 ב (הגודל של המוצר נמדד באופן ידני, ייתכן שיש סטייה קטנה)שימוש : קישוט קיר, מתנות, וכו'. רשימת חבילה : 2 וו וו.

Item Type:
Wall Hooks
Material:
Synthetic Resin
Left Eye Closed Size:
Approx. 6 x 3.8 x 12.8cm / 2.4 x 1.5 x 5.0in(The Size of the Product is Measured Manually, There May Be Small Deviation)
Right Eye Closed Size:
Approx. 4.2 x 2.7 x 12.2cm / 1.7 x 1.1 x 4.8in(The Size of the Product is Measured Manually, There May Be Small Deviation)
Usage:
Wall Decoration, Gifts, Etc.
Package List:
2 xWall Hook :