Baoblaze עמיד כפתור פליז מוצק עמידה על חגורת מסמרת עור 4-20 ממ, פליז, 6 ממ
  • חדש

Baoblaze עמיד כפתור פליז מוצק עמידה על חגורת מסמרת עור 4-20 ממ, פליז, 6 ממ

ILS 3.00

כמות
טובה זמינה

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

ואיכות גבוהה ניתן לבחור תשעה דגמים, לענות על הביקוש שלך. פני השטח חלק, קשה ועבה, תואמים את כל הצבע, בכל מקום שהוא יהיה נוף יפהפה. שימוש : ניתן להשתמש שוב ושוב שוב ושוב על חריץ משטח ועמוק יותר, מחייב יותר או הסר. מתאים לכל מיני מלאכת עור, כמו חגורה, תיק יד, נעליים, בגדים, צמיד עור, אתה יכול להשתמש בו כרצונך. תיאור : - ואיכותי. - ניתן לבחור תשעה דגמים, לענות על הביקוש שלך. - פני השטח חלק, קשה ועבה, התאם את כל הצבע, בכל מקום שהוא יהיה נוף יפהפה. - שימוש : ניתן להשתמש שוב ושוב על חריץ מחורץ, פני השטח והעמוק יותר, כריכה או הסרת יותר. - מתאים לכל מיני מלאכת עור, כגון חגורה, תיק יד, נעליים, בגדים, צמיד עור, אתה יכול להשתמש בו כרצונך. מפרט : - מטריאל : פליז - קוטר פני השטח : 10 מ"מ / 0.39 סנטימטר כולל : 6 חתיכות בורג מוצק הערה ציפורנית : אנא הזכרו כי בשל אפקטים של תאורה והגדרות של מוניטור/הגדרות ניגודיות וכו ', צבע הפריט עשוי להיות מעט שונה מהתמונות. יש לנו ניסיון של שנים רבות במכירת סחורה ברשת, אנו מתמקדים במתן מוצר ושירות מיטב ללקוחות.

- Meterial:
Brass
- Surface Diameter:
10mm / 0.39inch
Package Includes:
6 Pieces Solid Screw Nail :
Note:
Please be reminded that due to lighting effects and monitor'sbrightness/contrast settings etc, the item's color may be slightlydifferent from the pictures. Please understand.:
We have many years of experience in selling merchandise online, we are focus on providing best product and service to customers.: