מברשת גוף גוף מברשת גוף יבש מברשת גוף - מברשת אמבטיה, מברשת זיפים טבעית - משפרת את הפונקציות הלימפטיות, פילינג,
  • חדש

מברשת גוף גוף מברשת גוף יבש מברשת גוף - מברשת אמבטיה, מברשת זיפים טבעית - משפרת את הפונקציות הלימפטיות, פילינג,

ILS 1.33

כמות
טובה זמינה

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

המברשת עשויה מחומרים באיכות הגבוהה ביותר הזיפים הטבעיים של 100% הם בכיתה הטובה ביותר והידית עשויה מלוטשת חלקה. יש לו תכונות אלסטיות, בלתי ניתנות לעיצוב ועמידות בפני לחות. מרכך וחלק משעמם, עור יבש לזוהר. מברשת העור משאירה אותך זוהר על ידי פיזור תאים מתים, מיצוק עור, הפחתת צלוליט וסיר דור. דעך כל דבר מצלקות ועד למתיחת סימנים עם מברשת יבש בגופך. פילינג מוגבר ושיפור ניקוז הלימפה התחדש ושחזור העור, ומאזן אותו עם כל מכת מברשת. קל לניקוי : תלו אותו בתוך החדר או מתחת לשמש, הוא מיובש במהירות. שימוש אישי נהדר או בחירת מתנה לגברים, נשים. המברשת עשויה מחומרים באיכות הגבוהה ביותר. הזיפים הטבעיים של 100% הם בכיתה הטובה ביותר והידית עשויה מלוטשת חלקה. יש לו תכונות אלסטיות, בלתי ניתנות לעיצוב ועמידות בפני לחות. מרכך וחלק משעמם, עור יבש לזוהר. מברשת העור משאירה אותך זוהר על ידי פיזור תאים מתים, מיצוק עור, הפחתת צלוליט וסיר דור. דעך כל דבר מצלקות ועד למתיחת סימנים עם מברשת יבש בגופך. פילינג מוגבר ושיפור ניקוז הלימפה התחדש ושחזור העור, ומאזן אותו עם כל מכת מברשת. קל לניקוי : תלו אותו בתוך החדר או מתחת לשמש, הוא מיובש במהירות. שימוש אישי נהדר או בחירת מתנה לגברים, נשים. שם : Bristle Brush חומר : במבוק טבעי + קיר חזיר קיר : 130x70mmmmistallable אנשים : מבוגר Shang ולהשאיר יבש לאחר השימוש! החלף אחד חדש על בסיס קבוע, ולא מעל 2-6 חודשים מומלץ, אשר נתון לתדר השימוש, טמפרטורת הסביבה, לחות ובמיוחד לרבייה של מיקרואורגניזם. הערה : עיסוי עדין בלבד. אין גירוי בעור שלך באופן כללי. רק נשיפה רגילה עם ידית, חסוך קרם ועוד בועות. לא קרצוף, אם לפילינג או מעדיף לכוח מוגזם, אנא בחר מברשת קרצוף, אחרת היא עלולה להיפגע בקלות ובמהירות.

130x70mm:
Applicable people:
adults
Hang up and keep dry after use! Replace a new one on a regular basis, not over 2-6 months recommended, which is subject to the use frequency, ambient temperature, humidity and especially microorganism reproduction . :
Note:
Gentle massage only. No irritation to your skin in general. Just a regular PUFF with a handle, save lotion and more bubbles. Not a scrubber, if for exfoliating or prefer to excessive force, please select a scrubber brush, otherwise it may be damaged easily and quickly.