רשת רכבת בטיחות לחתול מחמד, עובי 5 ממ עובי נגד סתיו גדר רשת למדרגות חלון מרפסת חיצוניות מקורה, 1/2/3/4/5/6 מ ')
  • חדש

רשת רכבת בטיחות לחתול מחמד, עובי 5 ממ עובי נגד סתיו גדר רשת למדרגות חלון מרפסת חיצוניות מקורה, 1/2/3/4/5/6 מ ')

ILS 1.67

כמות
טובה זמינה

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

【חומר עמיד】 עשוי מחומר פוליאסטר פרימיום, רך, חזק, מוצק, עמיד בפני קרע, עמיד בפני מזג אוויר והוכחה לנשיכה לשימוש ארוך טווח 【נטו מגן נגד סתיו】 הרשת יכולה גם למנוע נעליים, צעצועי ילדים וחפצים אחרים לנפיל מחלונות, מרפסת ומדרגות מדרגות, ומספקות בטיחות טובה כדי להגן על עוברי אורח מפני נזק מקרי. הגנה מעולה】 מונע למעשה את חיית המחמד שלך ליפול ממרפסת או חלון, וודא שבטוח חיית המחמד שלך כשאתה ישן או משחק ליד חלון או תיהנה במקום גבוה. 【גודל】 חבל בעובי 5 מ"מ וכל חור מודד 5 ס"מ 5 ס"מ. בחר את המיקום שיש להגן עליו ולהדק את רשת ההגנה הזו. מתאים לכל חלון, מרפסת, מרפסת, מדרגות וכדומה. 【קל להתקנה】 רשת בטיחות מדרגות לילדים משתמשים בקשרי הרוכסן דרך החורים המיועדים סביב הקצוות, או דרך חורי הרשת, ואז נועלים אותו על המעטה. 【חומר עמיד】 עשוי מחומר פוליאסטר פרימיום, רך, חזק, מוצק, עמיד בפני קרע, עמיד בפני מזג אוויר והוכחה לנשיכה לשימוש ארוך טווח. 【נטו מגן נגד סתיו】 הרשת יכולה גם למנוע נעליים, צעצועי ילדים וחפצים אחרים לנפיל מחלונות, מרפסת ומדרגות מדרגות, ומספקות בטיחות טובה כדי להגן על עוברי אורח מפני נזק מקרי. הגנה מעולה】 מונע למעשה את חיית המחמד שלך ליפול ממרפסת או חלון, וודא שבטוח חיית המחמד שלך כשאתה ישן או משחק ליד חלון או תיהנה במקום גבוה. 【גודל】 חבל בעובי 5 מ"מ וכל חור מודד 5 ס"מ 5 ס"מ. בחר את המיקום שיש להגן עליו ולהדק את רשת ההגנה הזו. מתאים לכל חלון, מרפסת, מרפסת, מדרגות וכדומה. 【קל להתקנה】 רשת בטיחות מדרגות לילדים משתמשים בקשרי הרוכסן דרך החורים המיועדים סביב הקצוות, או דרך חורי הרשת, ואז נועלים אותו על המעטה. תיאור המוצר : ביעילות למנוע את חיית המחמד/התינוק שלך ליפול ממרפסת או מחלון, וודא כי חיית המחמד/התינוק שלך בטוחה בעת שינה או משחק ליד חלון או תיהנה במקום גבוה. ותוכלו לאוורר באופן רגיל מבלי שתצטרכו לפקוח עין על חיית המחמד/התינוק שלכם כל הזמן. מפרט : חומר : עובי פוליאסטרופ : 5 מ"מ חור גודל : 5x5 ס"מ קולור : פניות לבנים : תוכלו למחוק אותה ישירות עם מגבת וסבון, או שתוכלו לנקות ישירות זה. כשאתה לא צריך להשתמש בו, אתה יכול לקפל אותו ולאחסן אותו בנוחות.

Material:
Polyester
Rope Thickness:
5mm
Mesh Hole Size:
5x5cm
Color:
White
Features:
You can wipe it directly with towel and soap, or you can directly clean it. When you not need use it, you can fold it up and store it conveniently.:
Package Include:
1x Pet Safety Net:
Notice:
★ 1. Product size is purely manual measurement, there is 1-3cm error, please prevail in kind.:
★ 2. Please be reminded that due to the light and screen difference, the item's color may be slightly different from the pictures.:
★ 3. Customer Care, If you have any product related questions, please feel free to contact us, we will answer and solve for you within 24 hours. :