Jymaoyi 2 אריזת עור מגן משקפי שמש, משקפי עור מגנטיים משקפי משקפיים קליפ לרכב, מחזיק משקפי קליפ משקפי שמש למגן מכוניות (שחור)
  • חדש

Jymaoyi 2 אריזת עור מגן משקפי שמש, משקפי עור מגנטיים משקפי משקפיים קליפ לרכב, מחזיק משקפי קליפ משקפי שמש למגן מכוניות (שחור)

ILS 1.33

כמות
טובה זמינה

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

【חומר באיכות גבוהה】 : מחזיק משקפי השמש לרכב עשוי עור איכותי, עור רך עוטף את כל הקליפ של המשקפיים כדי להבטיח שהוא לא יפגע במגן ובמשקפיים שלך ,, פשוט ומסוגנן! 【תכנון מגנטי ופעולה ביד אחת】 : מחזיק משקפי שמש מעוצב עם ספיחה מגנטית, הכוח המגנטי החזק הופך אותו למוצק מאוד ויציב, ומבטיח כי המשקפיים שלך לא קלים ליפול ואינם משפיעים על הראייה בעת הנהיגה, זה יכול להיות מופעל ביד אחת. 【קל להתקנה】 : אתה רק צריך לקצץ את קליפ המשקפיים למגן ואז אתה יכול לארגן את משקפי השמש שלך מבלי לדאוג לאבד או לבלגן את המשקפיים שלך. קליפ המשקפיים מחובר בבטחה למגן השמש לרכב ולא ייפול פתאום או יפריע לראיית הנהיגה שלך. 【המתנה הטובה ביותר】 : חובבי מכוניות. זו מתנת החג הטובה ביותר עבור החברה, אשתך ואמא שלך, למשל יום הולדתם, חג המולד או כל אירוע מתאים אחר. 【השירות הטוב ביותר】 : למוצרים שלנו יש ערבות איכות של 180 יום. אם יש לך שאלות לגבי המוצרים שרכשת, אנא אל תהסס לפנות אלינו, ונענה לך תוך 24 שעות. 【חומר באיכות גבוהה】 : מחזיק משקפי השמש לרכב עשוי עור איכותי, עור רך עוטף את כל הקליפ של המשקפיים כדי להבטיח שהוא לא יפגע במגן ובמשקפיים שלך ,, פשוט ומסוגנן!. 【תכנון מגנטי ופעולה ביד אחת】 : מחזיק משקפי שמש מעוצב עם ספיחה מגנטית, הכוח המגנטי החזק הופך אותו למוצק מאוד ויציב, ומבטיח כי המשקפיים שלך לא קלים ליפול ואינם משפיעים על הראייה בעת הנהיגה, זה יכול להיות מופעל ביד אחת. 【קל להתקנה】 : אתה רק צריך לקצץ את קליפ המשקפיים למגן ואז אתה יכול לארגן את משקפי השמש שלך מבלי לדאוג לאבד או לבלגן את המשקפיים שלך. קליפ המשקפיים מחובר בבטחה למגן השמש לרכב ולא ייפול פתאום או יפריע לראיית הנהיגה שלך. 【המתנה הטובה ביותר】 : חובבי מכוניות. זו מתנת החג הטובה ביותר עבור החברה, אשתך ואמא שלך, למשל יום הולדתם, חג המולד או כל אירוע מתאים אחר. 【השירות הטוב ביותר】 : למוצרים שלנו יש ערבות איכות של 180 יום. אם יש לך שאלות לגבי המוצרים שרכשת, אנא אל תהסס לפנות אלינו, ונענה לך תוך 24 שעות. חומר : מחזיק משקפי השמש לרכב עשוי עור איכותי, עור רך עוטף את כל הקליפ של המשקפיים כדי להבטיח שהוא לא יפגע במגן ובמשקפיים שלך.