12 אינץ 3 אינץ נייד טלפון מסך זכוכית מגדלת מעוקל טלפון מסך מגבר סרט תצוגת מוגדל זכוכית מגדלת חכם טלפון מחזיק
  • חדש

12 אינץ 3 אינץ נייד טלפון מסך זכוכית מגדלת מעוקל טלפון מסך מגבר סרט תצוגת מוגדל זכוכית מגדלת חכם טלפון מחזיק

ILS 124.58

כמות
טובה זמינה

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

זה הוא טלפון נייד מחזיק עבור עין הגנה, אשר יכול להגדיל את טלפון מסך מוצר זה הוא מתאים עבור טלפון נייד מודלים מתחת 7 סנטימטרים. העיצוב מבוסס על העיקרון של ארגונומיה, וכוונון עדין של מרחק השימוש יכול לענות על הצרכים של משתמשים שונים. נטישת טכנולוגיית ההזרקה, שימוש בעדשות רגילות, שימוש בעדשות דחוסות, התמונה ברורה יותר. השילוב של אופנה וחדשנות טכנולוגית יכול ליצור מראה טכנולוגי חלק, התואם יותר את הצרכים האסתטיים של אנשים מודרניים. זה הוא טלפון נייד מחזיק עבור עין הגנה, אשר יכול להגדיל את טלפון מסך.מוצר זה הוא מתאים עבור טלפון נייד מודלים מתחת 7 סנטימטרים.העיצוב מבוסס על העיקרון של ארגונומיה, וכוונון עדין של מרחק השימוש יכול לענות על הצרכים של משתמשים שונים.נטישת טכנולוגיית ההזרקה, שימוש בעדשות רגילות, שימוש בעדשות דחוסות, התמונה ברורה יותר.השילוב של אופנה וחדשנות טכנולוגית יכול ליצור מראה טכנולוגי חלק, התואם יותר את הצרכים האסתטיים של אנשים מודרניים.מפרט : חומר : שרירי בטן + אקריליק כחול מראהמרחק צפייה : המרחק הטוב ביותר 1 מ ' /3.28 רגלפונקציה : זום ב, הגנה על העין,הגדלה : 3-4 פעמיםהערות : 1. בשל התצוגה שונה ואפקטים של תאורה, את הצבע האמיתי של המוצר עשוי להיות שונה מעט מהצבע שמוצג בתמונה. בשל מדידה ידנית, בבקשה לאפשר סטיית מדידה של 1-3 ממ.הערה : בשל צג שונה אור אפקט, את הצבע האמיתי של הפריט עשוי להיות שונה מעט הראו בתמונות. תודה!בבקשה לאפשר 1-2 סנטימטר מדידת סטייה בשל מדידה ידנית.

Material:
ABS+acrylic blue mirror
Viewing distance:
Best distance 1m/3.28ft
Function:
zoom in, eye protection,
Magnification:
3-4 times
notes:
1. Due to the different display and lighting effects, the actual color of the product may be slightly different from the color shown on the picture. Thank you!:
2. Due to manual measurement, please allow a measurement deviation of 1-3mm.:
Note:
Due to the different monitor and light effect, the actual color of the item might be slightly different from the color showed on the pictures. Thank you!:
Please allow 1-2cm measuring deviation due to manual measurement. :