דיגיטלי עט סוג אור או לוקס מטר משמש למדידת בהירות ועוצמת אור של מעבדה, אצטדיון, תיאטראות יחד עם כיול תעודה על ידי לוטרון דגם:
  • חדש

דיגיטלי עט סוג אור או לוקס מטר משמש למדידת בהירות ועוצמת אור של מעבדה, אצטדיון, תיאטראות יחד עם כיול תעודה על ידי לוטרון דגם:

ILS 1.33

כמות
טובה זמינה

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

טווח מדידה של לוקס : 0 עד 20,000 לוקס; רזולוציה : 1 לוקס; דיוק : 5% גרם, 5 גרם רגל-תקליטור טווח מדידה : 0 עד 1,860 רגל-תקליטור; רזולוציה : 0.1 רגל-תקליטור; דיוק : 5% רדג 'י, 5 דג' י. תצוגה : גודל מסך : 28 מ מ על 19 מ מ; זמן דגימה : כ. 1 שני; נתונים להחזיק : להקפיא את תצוגת קריאה. טמפרטורת הפעלה : 0 מעלות צלזיוס עד 50 מעלות צלזיוס; לחות הפעלה : פחות מ-80% ר. אספקת חשמל : סוללה 1.5 וולט; אביזרים : מדריך הוראות, מד אור, כיסוי הגנה לחיישן אור. טווח מדידה רחב, 0 עד 20,000 לוקס. לוקס & רגל-נר (רגל-תקליטור ) בחירת יחידה.רזולוציה גבוהה : 1 לוקס, 0. חיישן בשימוש בלעדי תמונה דיודה & צבע תיקון מסנן, ספקטרום לפגוש סי. חיישן קוסינוס תיקון גורם לעמוד סטנדרטי. כל אחד, מטר לבנות את אור חיישן, הפעלה קלה. מעגל המיקרו מבטיח דיוק גבוה ומספק פונקציות ותכונות מיוחדות.נתונים להחזיק, כדי להקפיא את ערך הקריאה הרצוי. כיבוי אוטומטי חוסך חיי סוללה.5 וולט (אום 4/א ) על 4 יחידות. אור חיישן הגנת כיסוי הוא הסטנדרטי אבזר. מעגל המיקרו להבטיח דיוק גבוה, וגם וגם מספק פונקציות מיוחדות ותכונות.