מכונית קלונג תיקון שיניים מושך מתכת גיליון אטם פלסטיק
  • חדש

מכונית קלונג תיקון שיניים מושך מתכת גיליון אטם פלסטיק

ILS 0.67

כמות
טובה זמינה

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

מאפיינים : ערכת תיקון נופלת בור ברד חומר : סגסוגת אלומיניום. הכלים שלנו עשויים מחומרים איכותיים, חזקים ועמידים. הביא נוחות לעבודה שלך והשלים כל אחת מהעבודות שלך בצורה יעילה יותר. מאפיינים : ערכת תיקון נופלת בור ברד. חומר : סגסוגת אלומיניום. הכלים שלנו עשויים מחומרים איכותיים, חזקים ועמידים. הביא נוחות לעבודה שלך והשלים כל אחת מהעבודות שלך בצורה יעילה יותר. תכונות : 100% חדש לגמרי ואיכותי. זה עשוי מסגסוגת אלומיניום לחוזק חזק ועמידות ארוכה. משומש כמתאם לפטיש שקופיות או משיכת ברז לתפיסה קלה ומשיכה. רכיב הכרחי לתיקון שיניים, החלפה ישירה עבור שבור אחד. התקנה קלה, גודל החוט הוא M10 ליישום טוב יותר. מפרט : חומר : אלומיניום סגסוגת קולור : כפי שהתמונה Show Type : M10 Size : כפי שהתמונה מציגה כיצד להשתמש בערכות תיקון שיניים ללא צבע זה : 1. אתר השקע עם רטוב נקי נקי נקי בד. הציע את הדבק מקל אל אקדח הדבק, משוך את ההדק כדי לאפשר לדבק להיכנס לאקדח הדבק, לחבר את מקור הכוח ולהתחמם מראש למשך 5 דקות. השתמש באטם ציור מתאים. שקע גדול דורש אטם ציור גדול. (הערה : ככל שאטם הרישום גדול יותר, ככל שכוח השרטוט גדול יותר) .4 משוך את ההדק והחל את אטם הרישום עם דבק מוחצן (יש למרוח את 4 חורי האטם באמצעות דבק נמס חם) 5. הניחו במהירות את אטם הרישום עם דבק נמס חם במרכז השקע, לחץ קלות עד שהדבק מרפא ודבקים (תן לדבק להתקרר במשך 8 דקות. זמן הקירור צריך להיות פחות מעשר דקות וצריך להיות קצר יותר בחורף) 6. יישר את המתקן בצורת T ולחץ על אטם הרישום עם דבק נמס חם, משוך את מוט הזזה לאחור כדי למשוך את השקע 7. אם עדיין קיים שקע, דחוף אותו מעט עם פטיש או עט משטחים 8. נקה את המקום המתוקן בעזרת חרסת בד רטובה נקייה כלולה : 1 pcs x שקופית Hammer18 PCs x דבק כחול TABSWHETHETH אתה קונה אותו לשימוש אישי או כמתנה, הכלים שלנו יכולים להיות בכתובת לפחות לפתור אחת מהדאגות שלך, מכיוון שאנחנו אף פעם לא מכינים כלים ברשלנות. בחר בזה, ותמיד תוכל לסמוך עליו. אם יש לך שאלות או הצעות, אנא כתוב לנו דרך. אנו נפתור את הבעיה שלך בזמן. אנו מעריכים את חווית הלקוח שלך, את המוצא שלך.

Material:
Aluminum Alloy
Color:
As the picture show
Type:
M10
Size:
As the picture show
How to use this paintless dent repair kits :
1.Clean the dent with a clean wet cloth:
2.Mount the glue stick into the glue gun,pull the trigger to let the glue stick enter into the glue gun, connect the power source and preheat for 5 minutes:
3.Use a proper drawing gasket. Large dent requires a large drawing gasket. (Note:
The larger the
drawing gasket is, the larger the drawing force is) :
4. Pull the trigger and apply the drawing gasket with extruded glue (The 4 holes of gasket should be applied with hot melt glue):
5. Fast place the drawing gasket with hot melt glue at the center of dent, press lightly until the glue cures and adheres (Let the glue cool for about 8 minutes. The cooling time should be less than 10 minutes and should be shorter slightly in winter):
6. Align the T-shaped repairer and press the drawing gasket with hot melt glue, pull the sliding rod backwards to pull up the dent:
7. Check with a Line board. If dent still exists, knock it slightly with a flattening hammer or pen :
8. Clean the repaired place with a clean wet cloth:
Package Included:
1pcs x Slide Hammer:
18pcs x Blue Glue Tabs:
Whether you buy it for personal use or as a gift, our tools can at least solve one of your worries, because we never make tools carelessly. Choose it, and you can always trust it. If you have any questions or suggestions, please write to us via . We will solve your problem in time.:
We appreciate your customer experience, your prod :