מעמד צג, מעמד מדפסת מתכת רשת, עם מגירות וכיסי תא צד, יכול להחזיק מחשבים, מחשבים ניידים, עטים
  • חדש

מעמד צג, מעמד מדפסת מתכת רשת, עם מגירות וכיסי תא צד, יכול להחזיק מחשבים, מחשבים ניידים, עטים

ILS 259.37

כמות
טובה זמינה

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

להעלות שלך צג על ידי 54 אינץ, מרומם שלך צג מסך לגובה עיניים, להקלה על המתח של צוואר, כתף וגב ושיפור יעילות עבודה. מעמד צג זה מגיע עם מגירה נשלפת ושני תאים צדדיים; אתה יכול להכניס מחברת, ניירות ומחשבונים למגירה תוך הנחת עטים. בנוי היטב עם בנייה מוצקה, עמדה זו יכולה בקלות צגים, מחשבים ניידים, מדפסות עד 44 ק ג; הרגליים ללא החלקה להגדיל את יציבותה. אין צורך להרכיב; את מגירת הוא מאוד קל וחלק כדי לשלוף; אם אתה לא?לא רוצה את מגירה, אתה יכול פשוט להסיר אותו, הוספת יותר מקום עבור פריטים גדולים כגון גדול משחקי מקלדת. את למעלה צלחת ומגירה עשויים רשת פלדה, טוב יותר עבור זרימת אוויר ושמירה על אלקטרוניקה מגניב. להעלות שלך צג על ידי 5.4 אינץ, מרומם שלך צג מסך לגובה עיניים, להקלה על המתח של צוואר, כתף וגב ושיפור יעילות עבודה. מעמד צג זה מגיע עם מגירה נשלפת ושני תאים צדדיים; אתה יכול להכניס מחברת, ניירות ומחשבונים למגירה תוך הנחת עטים. בנוי היטב עם בנייה מוצקה, עמדה זו יכולה בקלות צגים, מחשבים ניידים, מדפסות עד 44 ק ג; הרגליים ללא החלקה להגדיל את יציבותה. אין צורך להרכיב; את מגירת הוא מאוד קל וחלק כדי לשלוף; אם אתה לא?לא רוצה את מגירה, אתה יכול פשוט להסיר אותו, הוספת יותר מקום עבור פריטים גדולים כגון גדול משחקי מקלדת. את למעלה צלחת ומגירה עשויים רשת פלדה, טוב יותר עבור זרימת אוויר ושמירה על אלקטרוניקה מגניב. להעלות שלך צג על ידי 5.4 אינץ, מרומם שלך צג מסך לגובה עיניים, להקלה על המתח של צוואר, כתף וגב ושיפור יעילות עבודה.מעמד צג זה מגיע עם מגירה נשלפת ושני תאים צדדיים; אתה יכול להכניס מחברת, ניירות ומחשבונים למגירה תוך הנחת עטים.בנוי היטב עם בנייה מוצקה, עמדה זו יכולה בקלות צגים, מחשבים ניידים, מדפסות עד 44 ק ג; הרגליים ללא החלקה להגדיל שלה stability.No צריך להרכיב; את מגירת הוא מאוד קל וחלק כדי לשלוף; אם אתה לא?לא רוצה את מגירה, אתה יכול פשוט להסיר אותו, הוספת יותר מקום עבור פריטים גדולים כגון גדול משחקי קלידתאת למעלה צלחת ומגירה עשויים רשת פלדה, טוב יותר עבור זרימת אוויר ושמירה על אלקטרוניקה מגניב.מפרט : צבע : שחורחומר : מתכתגודל : 43איקס 30איקס 15חבילה כללה : 1* מחשב סטניאם יש לך שאלות על המוצר, אנא צור איתי קשר, אנחנו נתקשר אליכם בתוך 24 שעות ולתת לך תשובה מספקת.

colour:
black
Material:
metal
size:
43x30x15cm
Package Included:
1* Computer stand:
If you have any questions about the product, please contact me, we will contact you within 24 hours and give you a satisfactory answer.:
Computer Stand only, other accessories demo in the picture is not included!:
Note:
No retail package.:
Please allow 0-1cm error due to manual measurement. pls make sure you do not mind before you bid.:
Due to the difference between different monitors, the picture may not reflect the actual color of the item. Thank you! :