ZHUHW 38 יחידות מברשות צבע הגדר מברשות שיער טבעיות סינתטיות עם ציוד אמנות מארז מברשת צבעי מים ומברשת צבע שמן
  • חדש

ZHUHW 38 יחידות מברשות צבע הגדר מברשות שיער טבעיות סינתטיות עם ציוד אמנות מארז מברשת צבעי מים ומברשת צבע שמן

ILS 352.68

כמות
טובה זמינה

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

סדרת המברשות שלנו מציעה מגוון גדלים לבחירה, כולל שטוח ועגול בין אם אתה מפעיל פרטים קטנים או משיכות מברשת גדולות, המברשות שלנו מספיקות לכל משימה. כל סוג של מברשת עשוי משערות שונות, מספיק כדי לעמוד בכביסה מרובה, ולא קל ללבוש, להתפשט וליפול לאחר שימוש ארוך טווח. כשאתה מוכן להתחיל לצבוע, פשוט קפל את חבילת הבד ואתה מוכן לצאת לדרך! תיקי הבד הניידים שלנו הם מסוגננים, קלים וגמישים מספיק כדי להיות מאוחסנים בתיק או תרמיל, ובמקביל מספקים את ההגנה הנדרשת מפני נזק מיותר. העיצוב הארגונומי שלו מתאים מאוד לתלמידים הלומדים לבית הספר ולמטיילים תכופים. כל ידית מברשת צבועה כדי לעזור לך לשמור על אחיזה איתנה בזמן העבודה. ציפוי הצבע הנוסף מסייע גם לידיות להישאר בהירות, מה שאומר שהן יימשכו שנים רבות. סדרת המברשות שלנו מציעה מגוון גדלים לבחירה, כולל שטוח ועגול. בין אם אתה מפעיל פרטים קטנים או משיכות מברשת גדולות, המברשות שלנו מספיקות לכל משימה. כל סוג של מברשת עשוי משערות שונות, מספיק כדי לעמוד בכביסה מרובה, ולא קל ללבוש, להתפשט וליפול לאחר שימוש ארוך טווח. כשאתה מוכן להתחיל לצבוע, פשוט קפל את חבילת הבד ואתה מוכן לצאת לדרך! תיקי הבד הניידים שלנו הם מסוגננים, קלים וגמישים מספיק כדי להיות מאוחסנים בתיק או תרמיל, ובמקביל מספקים את ההגנה הנדרשת מפני נזק מיותר. העיצוב הארגונומי שלו מתאים מאוד לתלמידים הלומדים לבית הספר ולמטיילים תכופים. כל ידית מברשת צבועה כדי לעזור לך לשמור על אחיזה איתנה בזמן העבודה. ציפוי הצבע הנוסף מסייע גם לידיות להישאר בהירות, מה שאומר שהן יימשכו שנים רבות. סדרת המברשות שלנו מציעה מגוון גדלים לבחירה, כולל שטוח ועגול. בין אם אתם מפעילים פרטים קטנים או משיכות מברשת גדולות, המברשות שלנו מספיקות לכל משימה. כל סוג מברשת עשוי משערות שונות, מספיק כדי לעמוד בכביסה מרובה, ולא קל ללבוש, להתפשט ולפיל לאחר טווח ארוך השתמש. כשאתה מוכן לצבוע, פשוט קפל את חבילת הבד ואתה מוכן לצאת לדרך! תיקי הבד הניידים שלנו הם מסוגננים, קלים וגמישים מספיק כדי להיות מאוחסנים בתיק או תרמיל, ובמקביל מספקים את ההגנה הנדרשת מפני נזק מיותר.

Hair Material:
Bristle
Handle Material:
Wood
Type:
brush set
Size:
47. 5cm*34cm
Package Include:
1*Painting materials:
If you have any questions about the product, please contact me, we will contact you within 24 hours and give you a satisfactory answer.:
A range of hair choice to create beautiful watercolors and meet your different demand of oil painting.With both round and flat brush head. Give your more accurate and versatile control of your painting. :