אביזרי דקורטיביים של vgeby rc, חבית דלק רכב RC מדומה מיני RC תוף שמן RC מיכל דלק לרכב עבור 118 124 אביזרי רכב רכב RC רכב RC.
  • חדש

אביזרי דקורטיביים של vgeby rc, חבית דלק רכב RC מדומה מיני RC תוף שמן RC מיכל דלק לרכב עבור 118 124 אביזרי רכב רכב RC רכב RC.

ILS 7.15

כמות
טובה זמינה

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

גודל קטן : מיכל דלק לרכב RC באמצעות אומנות מעולה, מה שהופך אותו למשקל קל, גודל קטן, קל מאוד למקום ולהתקין אותו דגמים רלוונטיים : מיכל הדלק לרכב RC מתאים ל 1/18 1/24 מכוניות RC בקנה מידה עבור Axial ו- SCX24 וכו ', אז אנא בדוק את הדגם שלך לפני הקנייה כדי למנוע טעויות. ניתן לפתוח : ניתן לפתוח את מיכל הדלק של מכוניות ה- RC המדומה שלנו ותוכלו להשתמש בו כדי למקם חלקים קטנים של מכוניות RC, כמו ברגים, אבזמי מעטפת וכו '. זה שווה את הבחירה באוהבי מכוניות RC. חומר ייצור : מיכל דלק מיני זה עשוי מחומר פלסטי, יציב ואמין, וניתן להשתמש בו במשך זמן רב תחת פעולה ושימוש רגילים. אביזרי קישוט : מיכל שמן רכב RC מדומה זה יכול לשמש כקישוט לרכב ה- RC שלך כדי לגרום לרכב ה- RC שלך להיראות יותר. גודל קטן : מיכל דלק לרכב RC באמצעות אומנות מעולה, מה שהופך אותו למשקל קל, גודל קטן, קל מאוד למקום ולהתקין אותו. דגמים רלוונטיים : מיכל הדלק לרכב RC מתאים ל 1/18 1/24 מכוניות RC בקנה מידה עבור Axial ו- SCX24 וכו ', אז אנא בדוק את הדגם שלך לפני הקנייה כדי למנוע טעויות. ניתן לפתוח : ניתן לפתוח את מיכל הדלק של מכוניות ה- RC המדומה שלנו ותוכלו להשתמש בו כדי למקם חלקים קטנים של מכוניות RC, כמו ברגים, אבזמי מעטפת וכו '. זה שווה את הבחירה באוהבי מכוניות RC. חומר ייצור : מיכל דלק מיני זה עשוי מחומר פלסטי, יציב ואמין, וניתן להשתמש בו במשך זמן רב תחת פעולה ושימוש רגילים. אביזרי קישוט : מיכל שמן רכב RC מדומה זה יכול לשמש כקישוט לרכב ה- RC שלך כדי לגרום לרכב ה- RC שלך להיראות יותר. ניתן לפתוח : ניתן לפתוח את מיכל הדלק של מכוניות ה- RC המדומה שלנו ותוכלו להשתמש בו כדי למקם חלקים קטנים של מכוניות RC, כמו ברגים, אבזמי פגז וכו '. זה שווה את הבחירה באוהבי מכוניות RC . גודל קטן : מיכל דלק לרכב RC באמצעות אומנות מעולה, מה שהופך אותו למשקל קל, גודל קטן, קל מאוד למקם ולהתקנה . דגמים רלוונטיים : מיכל הדלק לרכב RC מתאים ל 1/18 1/24 מכוניות RC בקנה מידה עבור Axial ו- SCX24 וכו ', אז אנא בדוק את הדגם שלך לפני הקנייה כדי למנוע טעויות. חומר ייצור : מיכל דלק מיני זה עשוי מחומר פלסטי, יציב ואמין, וניתן להשתמש בו במשך זמן רב תחת פעולה רגילה ושימוש .

Item Type:
RC Car Fuel Tank
Material:
Plastic
Size:
Approx. 41.5 x 29mm / 1.63 x 1.14in
Application:
For 1/18 1/24 scale RC car, for AXIAL and for SCX24 and so on.
Package List:
1 x RC Car Fuel Tank:
Note:
Manual measurement may have error. Please make sure you don't mind before ordering.: