מדפסת כרית ידנית, מכונת הדפסת כרית, העברת לוגו תווית עשה זאת בעצמך
  • חדש

מדפסת כרית ידנית, מכונת הדפסת כרית, העברת לוגו תווית עשה זאת בעצמך

ILS 3.33

כמות
טובה זמינה

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

תודה על ההצעה שלך פריט יישלח על ידי בהתאם שלה טיפול זמן לאחר התשלום המלא שלך כבר קיבל. דרג את המוכר על הזמן שנדרש כדי לשלוח את הפריט, לא את הזמן שלקח לך לקבל את הפריט!! אנחנו ספינה לכתובת. אנא ודא הכתובת שלך הוא מתאים עם כתובת המשלוח שלך לפני שאתה משלם. התמונות הן לעיון בלבד. בבקשה לקחת את הפריט שאתה מקבל כסטנדרט. אנא ציין הדרישה האישית שלך, כגון צבעים, חבילות, ערך של הכרזה וכו', בהודעה כאשר אתה משלם לנו. הערות : אנחנו לא יהיו אחראים לכל עיכוב במהלך משלוח כולל אך לא מוגבל לבדיקת דמי מכס, שביתה, כוח עליון וכו'. כקונה, חובתך לשלם את המס בעת ביצוע הזמנה מחו. המחיר שלנו אינו כולל מסים, מע מ, או חיובים נסתרים אחרים. תודה על ההבנה מהסוג שלך. אם אתה שולח דואר אלקטרוני אלינו, בשעות העבודה שלנו תהיה תשובה בתוך 24 שעות. אם אתה לא מרוצה עם המוצר או שירות ,אנא צור איתי קשר ולא לתת לנו משוב שלילי או טבעי,אנחנו חייבים לתת לך פתרון משביע רצון. פנה אלינו באמצעות הודעה. מפרט : דרך פעולה : אזור הדפסה מרבי ידני : 80 * 80 מ מ אופקי שבץ : 100 מ מ אנכי שבץ של גומי ראש : 60 מ מ הדפסה צבירה : עם 0.02 מ מ גודל מכונה : 500 * 400 * 220 מ מ משקל מכונה : 18 ק ג כרית הדפסה הוא תהליך הדפסה שיכול להעביר תמונה 2-ד על אובייקט 3-ד. זה מושלם באמצעות תהליך הדפסה עקיפה של אופסט(גרבור) הכולל העברת תמונה מהצלחת הדפסה באמצעות כרית סיליקון על תחתית(משטח להדפסה). המאפיינים הייחודיים של כרית הסיליקון מאפשרים לה להרים את התמונה ממישור שטוח ולהעביר אותה למגוון משטחים. הדפסת כרית משמשת להדפסה על מצעים שונים כמו פלסטיק, מתכות, זכוכית וקרמיקה, נייר וקרטון, עור. הוא משמש בעיקר במקומות שבהם שטח ההדפסה קטן ו / או קווי המתאר או פני השטח של האובייקט אינם שטוחים או קשים להשגה בתהליך הדפסה אחר.

Operation way:
manual 
Maximum printing area:
80 * 80mm
Horizontal stroke:
100mm
Vertical stroke of rubber head:
60mm
Printing accrucy:
± 0.02mm
Machine size:
500 * 400 * 220mm
Machine weight:
18KG
Pad printing is a printing process that can transfer a 2-D image onto a 3-D object. This is accomplished using an indirect offset(gravure) printing process that involves an image being transferred from the printing plate via a silicone pad onto a substrate(surface to be printed). The unique properties of the silicone pad enable it to pick the image up from a flat plane and transfer it  onto a variety of surfaces. :
Pad printing is used for printing on various substrates like Plastics, Metals, Glass and Ceramics, Paper and Cardboard, Leather. It is primary used in places where the printing area is small and/or the contour or surface of the object is not flat or hard to reach by other printing process. :