טיו שטיח החלקה מינימליזם מקורה שטיח סלון שטיח מתאים לחדר שינה עיצוב הבית אוכל חדר
  • חדש

טיו שטיח החלקה מינימליזם מקורה שטיח סלון שטיח מתאים לחדר שינה עיצוב הבית אוכל חדר

ILS 1.67

כמות
טובה זמינה

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

* תחתון כותנה ופשתן חומר : יכול להפחית את שחיקה של חיות מחמד וילדים הצבע יפה, רך מאוד, אינו פוגע ברצפה, נושם ועמיד בפני לחות. * יפה : זה עשיר, אמיתי-צבע מודפס שטיח הוא המושך את העין, מתאים לכל סביבה, הוספת הרבה תחכום ומדגיש את כל חדר. זה שטיח הוא מאוד אופנתי וסופר רך, לא רק עמיד, אבל גם נראה ומרגיש נהדר. - צדדיות : מודרני רצפת מחצלת שטיח, יכול להיות ממוקם בסלון, חדר שינה, מתאים לילדים לשחק, נשים של יוגה, קריאה, וכו'. : טיפול יומיומי : ואקום בהתאם לכיוון של קטיפה, מברשת בכיוון השעון עם חום מברשת או פלסטיק מברשת, לא מברשת נגד כיוון השעון. * שביעות רצון מובטח : אם אתה לא 100% מרוצים עם הרכישה שלך לא משנה מה סיבה, אנא פנה אלינו על ידי קונה מוכר הודעה שנוכל לעשות את זה נכון בשבילך. זה מתאים מאוד לחדרי שינה או מעונות. השטיח היפה הזה מתאים מאוד לחדרים עם מעט מקום, כמו חדרי שינה או מעונות. זה בהחלט ממלא את החלל בין המיטה לבין השולחן. * מפרט : * אירועים : ילדים של סלון, בנים ובנות שינה, משתלה, חדר משחקים לילדים* חומר : צמר שטיח* קרפט : בעבודת יד * גודל : 100*100 ס"מ/39.37", 120*120 ס" מ/47.24", 150*150 ס "מ/59.06"! תכונות : * ידידותי למשפחה שטיחים יכול לשמש בבית. בשימוש בחדרי שינה או בחדרי משחקים לילדים, הרחיקו את הרגליים מהרצפה הקרה.* ניקוי הוראות : נא לא להשתמש במכונה כדי לנקות את חדר שינה שטיח, אנא נסה לשטוף או לנגב את מלוכלך חלק, שימוש קר מים וחומר ניקוי עדין, ולאחר מכן לייבש אותו שטוח.* חבילת תוכן : 1* שטיח תזכורת * בשל ההבדל בתאורה ותצוגה, הצבע של הפריט עשוי להיות מעט שונה מהתמונה.* בשל מדידה ידנית, בבקשה לאפשר הבדל של 1-2 סנטימטר.* שירות לקוחות : * אם המוצר יש בעיות איכות, אשר יספק 100% החזר או להחליף, יכול לקנות בביטחון.* אנו מספקים 24-שעה שירות לקוחות באינטרנט, אם יש לך שאלות, אנא אל תהסס לפנות אלינו.תודה על התקשורת הטובה שלה!* אנו מבטיחים משלוח בתוך 24 שעות, וזמן האספקה הוא 7-20 ימי עבודה.

* Occasions:
children's living room, girls and boys bedroom, nursery, children's playroom
* Material:
Wool carpet
* Craft:
handmade
* Size:
100*100cm/39.37*39.37 , 120*120cm/47.24*47.24 , 150*150cm/59.06*59.06
★ Features:
* Family-friendly carpets can be used at home. When used in bedrooms or children's playrooms,keep your feet away from the cold floor.:
* Cleaning instructions:
Please do not use the machine to clean the bedroom carpet, please try to wash or wipe the dirty part, use cold water and mild detergent, and then dry it flat.
★ Package content:
1 * carpet :
★ Reminder:
* Due to the difference in lighting and display, the color of the item may be slightly different from the picture.:
* Due to manual measurement, please allow a difference of 1-2 cm.:
★ Customer Service:
* If the product has any quality problems, which will provide 100% refund or exchange, can buy with confidence.:
* We provide 24-hour customer service online, if you have any questions, please feel free to contact us.Thanks for its good communication!:
* We guarantee delivery within 24 hours, and the delivery time is 7-20 working days. :