לאושה ארובה גורפת מברשת, ארובה ניקוי מברשת ערכת, לטאטא גורף מברשת ניקוז מוט סט אבזר כולל 6/9/12/15 גמיש מוטות,
  • חדש

לאושה ארובה גורפת מברשת, ארובה ניקוי מברשת ערכת, לטאטא גורף מברשת ניקוז מוט סט אבזר כולל 6/9/12/15 גמיש מוטות,

ILS 27.20

כמות
טובה זמינה

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

בשימוש מקצועי : הקריאוזוט ופסולת אחרת בארובה עלולים להפריע לאוורור תקין ויש להם סיכונים פוטנציאליים מברשת ארובה זו יכולה להסיר ביעילות כתמי שמן בארובה העלולים לגרום לשריפה, מה שהופך את השימוש בארובה לבטוח יותר. ראש סיבי פוליאסטר מחוזק : המוט וראש העבודה עשויים מסיבי פוליאסטר מחוזקים, עמידים ולא יגרדו את המשטח הפנימי של ארובת הארובה. מתאים לארובות מתכת וארובות לבנים בקטרים וצורות שונות. קל לניקוי : על פי הבחירה בפועל של המתאים מוט אורך, הארובה יכול להיות ביעילות לנקות מלמטה למעלה. על פי הבחירה בפועל של אורך המוט המתאים. נוח ומהיר התקנה : קל לשימוש ותפעול, להתחבר מרובה מוטות כדי להרחיב כיסוי. המוט הוא גמיש ויכול לכופף בצורה מושלמת דרך אלה קשה ארובות. מתאים לארובות מתכת וארובות לבנים בקטרים וצורות שונות. יישום רחב : זה יכול לשמש עם מקדחות חשמליות (החבילה אינה כוללת מקדחות חשמליות). הוא מתאים לארובות מתכת וארובות לבנים בקטרים וצורות שונות. יש לו החלפת מברשת ראש יד כף מברשת ראש. ארובה גורף מברשת, ארובה ניקוי מברשת ערכת, לטאטא גורף מברשת ניקוז מוט סט אבזר כולל 6/9/12/15 גמיש מוטות, 1 מברשת ראשתכונה : - מתאים עבור מתכת ארובות ולבנים ארובות של קטרים שונים וצורות.- על פי הבחירה בפועל של אורך המוט המתאים.- מסוגל לנקות את הארובה ביעילות מלמטה למעלה.- נוח מהיר פירוק והרכבה מבנה, קל לשימוש ותפעול.- לא לשרוט את המשטח הפנימי של הצינור.- את עבודה ראש הוא עשוי מחוזק פוליאסטר סיבים, אשר הוא ללבוש עמיד, יש חיים ארוכים הוא לא קל לשבור.מפרט : חומר : סיבי פוליאסטר גודל : פוליאסטר סיבי מוט אורך הוא כ 410 ממ/16.14 אינץ, 610 ממ/24 אינץ רשימת אריזה : 410 ממ*100 ממ*9 מוט + 1*מברשת ראש + 1*צ 'אק מתאם + 1*קטן ברגים 610 ממ*100 ממ*9 מוטות + 1*מברשת ראש + 1*צ' אק מתאם + 1*קטן ברגים הערות : 1. רק הרשימה לעיל כלולה. את מוצרים אחרים בתמונה רק להראות איך הם משמשים. כמו שיטות מדידה שונות,זה יתרחש 1-3 סנטימטר סטייה על הפריטים, אנא להבטיח כי זה בסדר בשבילך לפני ההזמנה. בגלל צגים שונים ואור מנורה,התמונה עשויה שלא לשקף את הצבע האמיתי של הפריט, באמת תודה לך על ההבנה מהסוג שלך!ארובה לטאטא ערכת ניקוי מרחיב עד 30 רגליים מנקה כלים מערכת עם מברשת 9 גמיש מוטות מייבש צינור 2-ב-1 אח מייבש אוורור מוך גורף מצורף תרגיל סינטטי ראש מוט מסיר יבש ארוך ניילון רוטרי כונן ערכות לשימוש חוזר 18 רגל.

Material:
Polyester fiber
Size:
Polyester fiber rod length is about 410mm/16.14inch, 610mm/24inch
Packing List:
410mm*100mm*9 Rod + 1*Brush Head + 1*Chuck Adapter + 1*Small Wrench:
610mm*100mm*9 Rods + 1*Brush Head + 1*Chuck Adapter + 1*Small Wrench:
Notes:
1. Only the above list is included. The other products in the picture only show how they are used.:
2. As different measuring methods,it will occur 1-3 cm deviation about the items,please ensure that it is okay for you before ordering.:
3. Because of different monitors and lamplight,the picture may not reflect the actual color of the item,really thank you for your kind understanding!:
chimney sweep kit cleaning extends up to 30 feet cleaner tools system with brush 9 flexible rods dryer duct 2-in-1 fireplace drier vent lint sweeping drill attachment synthetic head rod remover dry long nylon rotary drive kits reusable 18 ft :