דבק דבק עבור תחרה פאה, 38 מליטה שיער הרחבות החלפת אבזר בלתי נראה פרונטאלית הארכת כלי פאה סגירת ג ' ל אספקת
  • חדש

דבק דבק עבור תחרה פאה, 38 מליטה שיער הרחבות החלפת אבזר בלתי נראה פרונטאלית הארכת כלי פאה סגירת ג ' ל אספקת

ILS 0.67

כמות
טובה זמינה

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

בלתי נראה מליטה עבור פולי כאשר אתה ללבוש פאה או פאה, אתה יכול ללכת על חיי היומיום שלך בלי לדאוג את שיער מערכת נע או ליפול שלנו דבק פותח במיוחד כדי לשמש לחץ רגיש דבק ודבק לקשר את שיער החלפת מערכת לעור וקרקפת. דבק בטוח לשימוש במערכות החלפת שיער מפוליאתילן ותחרה, מסייע בהסתרת קו השיער ויוצר מראה טבעי לגברים ולנשים כאחד. את דבק תוכנן במיוחד עבור שמנוני עור וקרקפת, אנשים מי להזיע הרבה ולחות, לשמור על השיער שלך במקום. עמיד למים ושמן עמיד : כאשר אתה יכול לעבוד כל יום, אתה לא צריך לדאוג את שיער מערכת נע או נופל שמן או את עור של טבעי לחות . לא לטקס, מעצבן ממסים או מרכיבים, תוכנן במיוחד עבור אנשים עם עור רגיש וקרקפת, בטוח לשימוש. מפרט : מצב : 100% חדש לגמרי סוג פריט : פאה מליטה דבק מרכיב : שרף תוכן נטו : 38 מיליליטר לקבלת התוצאות הטובות ביותר, אנא בצע את ההוראות הבאות יישום כאשר לובש פאות או תחרה או פו פאות : 1. אם יחידת העור / פוליאוריטן מחוברת, יש למרוח שכבה דקה על מערכת השיער. זה תמיד צריך להיעשות לפני שתתחיל למרוח דבק על הקרקפת. מרחו 4 שכבות דבק דקות על הקרקפת, תוך שמירה על אותה כמות דבק על כל שכבה. לאחר שהשכבה האחרונה התבהרה (כ -20 שניות), הניחו אותה מעל כל שכבה. לאחר החלת השכבה הרביעית, המתן 7 דקות עד שהדבק יתקשה לחלוטין. לאחר מכן לחץ על מערכת השיער במקום. רשימת חבילות : דבק פי 1.

Condition:
100% Brand New Item Type
Net Content:
38ml
For best results, please follow the following application instructions when wearing wigs or lace or PU wigs:
1. If the skin/polyurethane unit is connected, apply a thin layer to the hair system. This should always be done before you start applying glue to the scalp.:
2. Apply 4 thin layers of glue to the scalp, keeping the same amount of adhesive on each layer. Once the last coat has turned clear (about 20 seconds), place it over each coat.:
3. After applying the fourth layer, wait 7 minutes for the glue to harden completely. Then press the hair system in place. :
List of packages:
1x glue :