הר גברים טוויסט תרגיל 6 יחידות 4241 נגרות מקדחי סט 1/4 אינץ שינוי מהיר משושה שוק סטאבי מקדח
  • חדש

הר גברים טוויסט תרגיל 6 יחידות 4241 נגרות מקדחי סט 1/4 אינץ שינוי מהיר משושה שוק סטאבי מקדח

ILS 78.10

כמות
טובה זמינה

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

מקדחי קירור פנימיים מוצקים של קרביד הם בעלי ביצועי חיתוך טובים יותר, המתאימים במיוחד לעיבוד חורים עמוקים וחומרים קשים למכונה עשה עם איכות חומרים : כל מקדח בנוי עם 4241 גבוהה מהירות פלדה עבור מהיר חיתוך נגד קשה עץ חומר. כל מקדח נשאר חד עם כל שימוש שלה עמיד לבנות מקדם אריכות ימים. חד קידוח נקודת קצת עיצוב : את 135-תואר סטנדרטי טיפ עיצוב מספק חזק עבור מהיר חיתוך נגד קשה עץ חומר. רבע אינץ שוק : מקדחי מצוידים 1/4 "משושה שוק שהופך אותו קל לשימוש על שינוי מהיר תרגיל צ' אק עבור מהיר וקל החלפה של סטנדרטי מקדחות. מתאים פחמן פלדה, מצונן יצוק ברזל, רקיע ברזל, אפור יצוק ברזל, למות פלדה, נירוסטה, חום עמיד סגסוגת פלדה, כלי פלדה.תיאור : 6 יחידות 4241 מקדחי נגרות סט 1/4 אינץ שינוי מהיר משושה שוק סטאבי מקדחמפרט : חומרפלדה במהירות גבוהה 4241גודל3/8, 5/16, 1/4, 3/16, 1/8, 3/32 כמות6 יחידותתכונות : עשה עם איכות חומרים : כל מקדח בנוי עם 4241 גבוהה מהירות פלדה עבור מהיר חיתוך נגד קשה עץ חומר. כל מקדח נשאר חד עם כל שימוש שלה עמיד לבנות מקדם אריכות ימים.חד קידוח נקודת קצת עיצוב : את 135-תואר סטנדרטי טיפ עיצוב מספק חזק עבור מהיר חיתוך נגד קשה עץ חומר.רבע אינץ שוק : מקדחי מצוידים 1/4 "משושה שוק שהופך אותו קל לשימוש על שינוי מהיר תרגיל צ' אק עבור מהיר וקל החלפה של סטנדרטי מקדחות.קל להגיע לאזור קשה : כל ביט סטאבי מודד באורך של 2.3 אינץ', כך שתוכל לעבוד ברווחים שקשה להגיע אליהם וצרים בין אם בעזרת מקדחה קצרה או בזווית ישרה.אידיאלי עבור עץ חומרים : זה סטאבי סט נועד לשמש על קשה עץ חומרים. קצוות חדים מקדחות את מושלם חורים עבור כל שלך פרויקט הצרכים.חבילה כללה : 6 מקדחי נגרות.

Material:
High speed steel 4241:
Size:
3/8, 5/16, 1/4, 3/16, 1/8, 3/32:
Quantity:
6pcs:
Features:
Made with Quality Materials:
Each drill bit is constructed with 4241 high speed steel for fast cutting against tough wood material. Each drill bit stays sharp with each use and its durable build promotes longevity.
Sharp Drilling Point Bit Design:
the 135-degree standard tip design delivers powerful for fast cutting against tough wood material.
Quarter Inch Shank:
Drill bits are equipped with a 1/4 hex shank making it easy to use on quick change drill chuck for fast and easy swapping of standard drills.
Easy to Reach Difficult Area:
Each stubby bit measures at length of 2.3 inches so you can work in hard-to-reach and tight spaces whether with a short or right-angle drill.
Ideal for Wood Materials:
 This stubby set is designed to be used on tough wood materials. Sharp edges drills out the perfect holes for all your project needs.
Package Included:
6 x :
Woodworking Drill Bits :