כרית אמבטיה אמבטיה כרית אמבטיה ארגונומית קצף פו אמבטיה כרית אמבטיה כרית אמבטיה כרית אמבטיה כרית עם כרית יניקה כוס אמבטיה.
  • חדש

כרית אמבטיה אמבטיה כרית אמבטיה ארגונומית קצף פו אמבטיה כרית אמבטיה כרית אמבטיה כרית אמבטיה כרית עם כרית יניקה כוס אמבטיה.

ILS 60.80

כמות
טובה זמינה

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

כרית אמבטיה אחרי יום ארוך עם כרית משענת הראש האמבטית שלך, שתאפשר לך ליהנות מאמבטיה מרגיעה לנפש שלך כמו שלא היה מעולם. חומר : PU פוליאוריטן, יפה ועמיד, גודל : 25 סמ"ק 13 ס"מ. עיצוב ארגונומי : כרית האמבטיה יכולה להבטיח את המיקום בשולי האמבטיה ולספק תמיכה חזקה לראש ובצוואר באמבטיה, ויוצרת חווית אמבטיה מרגיעה באמת. עיצוב נגד החלקה : ניתן למקם אותו על כל משטח חלק, וכאשר הוא משמש כמשענת ראש, הוא יכול להישאר על האמבטיה מבלי להחליק. כרית אמבטיה לאחר יום ארוך עם כרית משענת הראש שלך, שתאפשר לך ליהנות מאמבטיה מרגיעה נפשית כמו שלא היה לפני כן. חומר : פו פוליאוריתן, יפה ועמיד, גודל : 25 סמ"ט 13 סמ"ק. קצה האמבטיה ומספק תמיכה חזקה לראש ובצוואר באמבטיה, ויוצר חווית אמבטיה ספא מרגיעה באמת. על האמבטיה מבלי להחליק. רעיון מתנה טוב : כרית אמבטיה נוחה זו היא גם המתנה המושלמת לקרובי משפחתכם ולחבריך ואלה שאוהבים להירגע באמבטיה.