Temubaihuo מפתח ברגים עם גיבוי עבודה אוטומטי, מספריים מספריים מספריים מחזיק בעל מחזיק מחזיק Hex, צלב משושה, לאופנוע,
  • חדש

Temubaihuo מפתח ברגים עם גיבוי עבודה אוטומטי, מספריים מספריים מספריים מחזיק בעל מחזיק מחזיק Hex, צלב משושה, לאופנוע,

ILS 2.00

כמות
טובה זמינה

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

[תכנון ידית חיובי ושלילי] את העיצוב של כפתור ההיפוך החיובי והשלילי, ניתן להתאים את כיוון הכפתור על ידי סיבוב מעט של הידית, וזה נוח לשימוש [עיצוב ארגונומי וחיסכון בעבודה] הידית הדקה תואמת את העיצוב הארגונומי, ועיצוב ראש המחגר המחוזק הוא חזק יותר וחוסך עבודה. [קל לשימוש] ידית ג'ק בטוח וחיסכון בעבודה עם עיצוב פשוט וקל לשימוש. מושלם לשימוש בנסיעות ושינויי גלגל חירום / צמיגים. זה יכול לשמש בקלות גברים ונשים. [עמיד ועמיד חלודה] בנייה לאורך זמן וחזק, עמיד בפני חלודה. מוט הברגים קשור בחוזקה עם ידית הפלסטיק, שהיא יציבה ולא קלה ליפול מבנייה מתמשכת ובנייה יציבה, עמידה בפני חלודה. [טווח יישומים] מזויף בפלדה עבה, שטופלו בחום בכללותו, קשיות גבוהה, מומנט גבוה, קשוחים טובים, חסידות ועמידות. מתאים לאופנועים, מכוניות משפחתיות, כלי רכב שטח שטח שטח וכו ', שאינם מתאימים למשאיות וטנדרים. [תכנון ידית חיובי ושלילי] את העיצוב של כפתור ההיפוך החיובי והשלילי, ניתן להתאים את כיוון הכפתור על ידי סיבוב מעט של הידית, וזה נוח לשימוש. [עיצוב ארגונומי וחיסכון בעבודה] הידית הדקה תואמת את העיצוב הארגונומי, ועיצוב ראש המחגר המחוזק הוא חזק יותר וחוסך עבודה. [קל לשימוש] ידית ג'ק בטוח וחיסכון בעבודה עם עיצוב פשוט וקל לשימוש. מושלם לשימוש בנסיעות ושינויי גלגל חירום / צמיגים. זה יכול לשמש בקלות גברים ונשים. [עמיד ועמיד חלודה] בנייה לאורך זמן וחזק, עמיד בפני חלודה. מוט הברגים קשור בחוזקה עם ידית הפלסטיק, שהיא יציבה ולא קלה ליפול מבנייה מתמשכת ובנייה יציבה, עמידה בפני חלודה. [טווח יישומים] מזויף בפלדה עבה, שטופלו בחום בכללותו, קשיות גבוהה, מומנט גבוה, קשוחים טובים, חסידות ועמידות. מתאים לאופנועים, מכוניות משפחתיות, כלי רכב שטח שטח שטח וכו ', שאינם מתאימים למשאיות וטנדרים. Product Operfeatures : 1. זה יכול לשמש עם מקדחות חשמליות. זה מתאים למכוניות ולרכבי שטח. , 100% מהיר יותר מאשר מוט הברגה חד-כיווני מסורתי .Scope של יישום : מתאים לרכבים קטנים ובינוניים. כגון : אופנוע, רכב, רכב שטח ואחרים ללא כלי רכב : שם : רכב ג'ק-מודל : 2 טון ג'קולור : גודל שחור : אורך 34 ס"מ רשימת אריזות : 1/2 x שחרור שקיעה חוסכת עבודה אוטומטית : 1.

Name:
Car Jack
Model:
2 tons jack
Color:
Black
Size:
About length 34cm
Packing List:
1/2 X Auto Labor-Saving Jack Ratchet Wrench:
Note:
1. Remember to overload use!:
2. To ensure the normal use of the jack, please keep the jack threads clean and lubricated. Before each use, please apply enough oil on the screw!:
3. This product can only be used for supporting and cannot be used as a fixed support. When supporting the vehicle, it is strictly FORBIDDEN to enter under the vehicle.:
4. If there is a skew during the erection process, stop using it immediately and adjust the position before using it.:
Others:
1.Due to the lighting effects and shooting angles, there is color difference in the product, please understand.:
2.Due to manual measurement, there is a tolerance in the product size. :