בקבוק מים חמים, 1000 מל חאקי דוב חמוד בסגנון PVC שקית מים חמים עם כיסוי טפטוף קריקטורה בקבוק מים חמים למשרד
  • חדש

בקבוק מים חמים, 1000 מל חאקי דוב חמוד בסגנון PVC שקית מים חמים עם כיסוי טפטוף קריקטורה בקבוק מים חמים למשרד

ILS 30.30

כמות
טובה זמינה

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

PVC מעובה - בקבוק המים החמים הזה מאמץ חומר PVC אמין ועבה שיכול להאט את אובדן החום עבור WAMTH ארוך יותר קיבולת 1000 מ"ל - בקבוק מים חמים זה בסגנון קריקטורה מספק קיבולת של 1000 מ"ל, עיצוב פה רחב מאפשר לך למלא את המים בבטחה. כיסוי לניתוק - שקית מים חמים זו מעוצבת בכיסוי מנתק, רך וקטיפה, נועלת בקלות את החום והחום. פקק הברגה - שק המים החמים הזה מאמץ פקק עם חוטים גדולים, מה שמבטיח ביצועים איטום גבוהים. מתנה מושלמת - בקבוק המים החמים הזה עם הכיסוי יכול להיות מתנה מתחשבת ומושלמת לילדים, לחברים ולמשפחה. מפרט : סוג פריט : חומר בקבוק מים חמים : קטיפה, PVCCAPACATY : 1000 MLProduct גודל : בערך. 25 x 16 ס"מ / 9.3in (מדידה ידנית, שגיאה קלה עשויה להתקיים) רשימת חבילות : 1 x בקבוק מים חמים (עם מיכל פנימי) הערה : עליך למלא מים בעצמך. המים הרותחים לא צריכים לעלות על 80 ℃, קל לשפוך את המים החמים בעת מילוי מים, מה שיגרום לסיכונים פוטנציאליים . כמות המים המוזרקת לא צריכה לעלות על 2/3 מהקיבולת של שקית המים החמים, ויש לשלול את עודפי האוויר. זמן שימור החום קשור לטמפרטורת הסביבה, טמפרטורת המים ולדרך ההצבה (בתוך המיטה או מחוצה לה), ויהיו הבדלים בתנאים שונים.

Item Type:
Hot Water Bottle
Material:
Plush, PVC
Capacity:
1000ml
Product Size:
Approx. 25 x 16cm / 9.8 x 6.3in ( Manual Measurement, Slight Error May Exist )
Package List:
1 x Hot Water Bottle (With Inner Container):
Note:
You need to fill water by yourself.:
1. The boiling water should not exceed 80℃, the hot water is easy to spill out when filling water, which will cause potential risks.:
2. The amount of water injected should not exceed 2/3 of the capacity of the hot water bag, and the excess air should be excluded.:
3. The heat preservation time is related to the environmental temperature, water temperature and the way of placing (inside or outside the bed), and there will be differences under different conditions.: