ג ' יאנלינג 4 יחידות יניקה כוס עבור אור הנורה הסרת, אור הנורה מחליף, אחיזה חזקה גומי אוויר יניקה כוס, מנורת מחליף ראש יניקה
  • חדש

ג ' יאנלינג 4 יחידות יניקה כוס עבור אור הנורה הסרת, אור הנורה מחליף, אחיזה חזקה גומי אוויר יניקה כוס, מנורת מחליף ראש יניקה

ILS 7.99

כמות
טובה זמינה

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

את הנורה מחליף הוא עשוי גומי, עם יניקה חזקה, החלקה התנגדות ועמידות זה מתאים לך לשימוש במשך זמן רב וניתן לעשות שימוש חוזר. מיועד לנורות לד קטנות או הלוגן מר 16 (2 פינים) וגו 10 (נעילת טוויסט) שקשה להסיר מהשקע. מחליף הנורה שלנו יכול לתפוס היטב את הנורה מר 16 או גו 10 כך שניתן יהיה להסיר אותה ולהכניס אותה או להחליף אותה בנורה חדשה. זה קל להתקנה ולא לפגוע ידיים. רק להתעוות ולסובב את הנורה. זה חוסך זמן ויש לו יעילות גבוהה. זה מאוד מתאים להכנסת הנורה. זה הוא הכרחי מעשי כלי בבית שלך. תקבל מחליף נורות באריזה שלנו, המספיק למספר הנורות הישנות בהן אתה משתמש או מחליף על בסיס יומי, ותוכל גם להכין אותן כחילוף. מפרט : שם מוצר : כוס יניקת הנורה חומר : גומי צבע : שחור משקל : כ-7 גרם יחידה גודל : קוטר כוס יניקה : 35 ממ/1.44 אינץ ' חבילה מכילה : כוס יניקת הנורה*4 יחידות פונקציה : למר16 גו10 החלפת נורה : ערכת כוס יניקה 35 ממ זו תוכננה במיוחד עבור נורות לד קטנות (נעילת טוויסט). ניתן להוציא את הנורה בקלות מהשקע. זה קל לשימוש ויביא הרבה נוחות לחיים שלך. באיכות גבוהה ויניל חומר : את הנורה החלפת כלי הוא עשוי באיכות גבוהה ויניל חומר. זה הוא בטוח ואמין לשימוש בעת החלפת מסלול מנורת הנורה, ולא לגרום צרות של שבירת ציפורניים או לפגוע בעצמך. קל לשימוש : לכוס יניקה זו אחיזה חזקה ויציבה בנורת גו 10, וניתן להסיר ולהחליף את הנורה בקלות מבלי להחליק.

Product Name:
Bulb Suction Cup
Material:
Rubber
Colour:
Black
Weight:
about 7g/pcs
Size:
Suction cup diameter:
35mm/1.44inch
Package contains:
bulb suction cup*4pcs
Function:
For MR16 GU10 bulb replacement:
This 35mm PVC suction cup kit is specially designed for small LED (twist lock) bulbs. The bulb can be easily taken out of the socket. It is easy to use and will bring a lot of convenience to your life.
High-quality PVC material:
The bulb replacement tool is made of high-quality pvc material. It is safe and reliable to use when replacing the track lamp bulb, and will not cause the trouble of breaking nails or hurting yourself.
Easy to use:
This suction cup has a strong and firm grip on the GU10 bulb, and the bulb can be easily removed and replaced without slipping off.