גרביים דחוסות דחוסות עם גרביים אלסטיות משובצות דליות נדן עגל וריד
  • חדש

גרביים דחוסות דחוסות עם גרביים אלסטיות משובצות דליות נדן עגל וריד

ILS 3.00

כמות
טובה זמינה

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

שרוולי עגל וגרביים מושלמים גם הם לשימוש יומיומי בין אם מדובר בהשפעה חזותית גבוהה או נמוכה או חזקה, אלה אופנתיים ומסוגננים, בטוחים להתחמם ולהתאושש במהירות. במקביל, גרבי דחיסה יכולים לכסות גם קעקועים או צלקות רגליים. הפוך את הרגליים היפות שלך ליפות יותר. שרוולים טובים לריצה, טיולים רגליים, אומנויות לחימה, אימונים גופניים, רכיבה על אופניים, בייסבול, כדורעף, כדורסל, יוגה, פעילות גופנית או פעילויות כושר. הרכב בדים : סטרץ '. שרוולי עגל וגרביים מושלמים גם הם לשימוש יומיומי. בין אם מדובר בהשפעה חזותית גבוהה או נמוכה או חזקה, אלה אופנתיים ומסוגננים, בטוחים להתחמם ולהתאושש במהירות. במקביל, גרבי דחיסה יכולים לכסות גם קעקועים או צלקות רגליים. הפוך את הרגליים היפות שלך ליפות יותר. שרוולים טובים לריצה, טיולים רגליים, אומנויות לחימה, אימונים גופניים, רכיבה על אופניים, בייסבול, כדורעף, כדורסל, יוגה, פעילות גופנית או פעילויות כושר. הרכב בדים : סטרץ '. שרוולים טובים לריצה, טיולים רגליים, אומנויות לחימה, אימונים גופניים, רכיבה על אופניים, בייסבול, כדורעף, כדורסל, יוגה, פעילות גופנית או פעילויות כושר 2. בין אם מדובר בהשפעה חזותית גבוהה או נמוכה או חזקה, אלה אופנתיים ומסוגננים, בטוחים להתחמם ולהתאושש במהירות 3. הרכב בדים : Spandex4. שרוולי עגל וגרביים מושלמים גם הם לשימוש יומיומי. במקביל, גרבי דחיסה יכולים לכסות גם קעקועים או צלקות רגליים. הפוך את הרגליים היפות שלך למפרט יפה יותר : 1. כיסוי עגל של דליות המקדמות לוורידים, גרביים אלסטיים משניים, גרבי דחיסה, כיסוי רגלי לחץ ספורט, ערך לחץ (20-30 מ"מ כספית) 2. שם בד : רכב בד סיבים פוליאוריטן : ספנדקס 3. מתאים לפעילויות : השרוולים טובים לריצה , טיולים רגליים, אומנויות לחימה, אימונים גופניים, רכיבה על אופניים, בייסבול, כדורעף, כדורסל, יוגה, פעילות גופנית או פעילויות כושר. בין אם מדובר בהשפעה חזותית גבוהה או נמוכה או חזקה, אלה מסוגננים ומסוגננים, מתחממים בבטחה ובמהירות מתאוששים. שרוולי העגל וגרביים מתאימים מאוד לשימוש יומיומי, במיוחד, בעודם בהריון, מובנה, לאחות הרפואה או קמעונאות, נסיעות אוויריות, או משמשות לכיסוי קעקועים! צבע : צבע עור, שחור (אופציונלי) פרמטרים של גודל המוצר : Mlxlankle (בערך) 18-25 ס"מ/7.

1. Varicose-preventing calf cover for veins, secondary elastic stockings, compression stockings, sports pressure leg cover, pressure value (20-30mmhg) :
2. Fabric name:
Polyurethane Fiber Fabric composition
3. Suitable for activities:
The sleeves are good for running, hiking, martial arts, physical training, cycling, baseball, volleyball, basketball, yoga, exercise or fitness activities. Whether it is high or low or strong visual impact, these are stylish and stylish, warm up safely and quickly recover. The calf sleeves and socks are also very suitable for daily use, especially, while pregnant, structured, for the nurse of medicine or retail, air travel, or used to cover tattoos!
Color:
Skin Color, Black(Optional)
Product size parameters:
MLXL:
Ankle(Approx.)18-25cm/7.1-9.8inch22-28cm/8.7-11inch24-30cm/9.4-11.8inch:
Calf(Approx.)31-34cm/12.2-13.4inch35-37cm/13.8-14.6inch38-41cm/15-16.1inch:
Suitable Weight and Corresponding Height45-50.25kg,150-170cm;52.5-62.5kg/,180cm52.5-62.5kg,150-170cm;62.5-72.5kg,180cm62.5-72.5kg,150-170cm:
Package List:
1 Pair of Leggings: