ניילון ניילון 1.75 ממ מדפסת תלת מימד מתכלים, פוליאמיד 1 קג סליל, דיוק ממדי +/- 0.03 ממ, התאים לרוב מדפסת ה- FDM-לבן
  • חדש

ניילון ניילון 1.75 ממ מדפסת תלת מימד מתכלים, פוליאמיד 1 קג סליל, דיוק ממדי +/- 0.03 ממ, התאים לרוב מדפסת ה- FDM-לבן

ILS 1.33

כמות
טובה זמינה

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

יש לו תכונות מכניות מצוינות, חוזק מכני גבוה וקשיחות טובה כסיב סינטטי, לניילון יש את היתרון הבולט ביותר כי עמידות השחיקה שלו גבוהה יותר מכל הסיבים האחרים. יש סיכה עצמית מעולה ועמידות טובה לחיכוך. יש לו עמידות בחום מעולה ועמידות מצוינת במזג אוויר. יש לו תכונות בידוד חשמליות מעולות. לניילון יש עמידות בפני נפח גבוה ומתח פירוט גבוה. זהו חומר בידוד חשמלי וחשמלי מצוין. יש לו ספיגת מים, ולניילון ספיגת מים גבוהה, שיכולה להוביל בקלות לשינויים בגודל המוצר ובביצועים. יש לו תכונות מכניות מצוינות, חוזק מכני גבוה וקשיחות טובה. כסיב סינטטי, לניילון יש את היתרון הבולט ביותר כי עמידות השחיקה שלו גבוהה יותר מכל הסיבים האחרים. יש סיכה עצמית מעולה ועמידות טובה לחיכוך. יש לו עמידות בחום מעולה ועמידות מצוינת במזג אוויר. יש לו תכונות בידוד חשמליות מעולות. לניילון יש עמידות בפני נפח גבוה ומתח פירוט גבוה. זהו חומר בידוד חשמלי וחשמלי מצוין. יש לו ספיגת מים, ולניילון ספיגת מים גבוהה, שיכולה להוביל בקלות לשינויים בגודל המוצר ובביצועים. הדפסת תלת מימד ניילון PA Slament Specification : חומר : משופר ניילונדימטר : 1.75 מ"מ משקל : 1 kgcolor : שחור, טמפרטורת ויטפרפינג : 250 ~ 260 ℃ מהירות הדפסה : 30-60 מ"מ/הוראות ספרינג : 1. יש לחמם את הצלחת התחתונה בטמפרטורה של 90-110 מעלות צלזיוס. (תחת הנחת היסוד של יישום דבק, הטמפרטורה מוגברת ל 60-100 ℃. כאשר גוף המדפסת אטום, התחממו מראש למשך 20-60 דקות כדי להפוך את הטמפרטורה בגוף ההדפסה לעלות ל 55-100 ℃; טמפרטורת אוויר מתאימה יכולה וודא כי ניתן לעצב את זמן ההדפסה התלת -ממדית של חומר ניילון ביציבות. הוא מונע עיוות ופיצוח קצה ומשפר את קצב ההצלחה של ההדפסה. תהליך ההדפסה דומה לזה של ABS, וצריך למנוע עיוות קצה . המלצת המילוי אינה פחות מ -35%4. להדפסה על חומרי ניילון, יש להחיל עובי מראש של דבק על הצלחת התחתונה, או שיש להשתמש בצלחות מחוררות FR4.

Material:
Improved nylon
Diameter:
1.75mm
Net weight:
1kg
Color:
black, white
Printing temperature:
250~260℃
Printing speed:
30-60mm/s
Printing instructions:
1. The bottom plate needs to be heated at 90-110°C. (Under the premise of applying glue, the temperature is raised to 60-100℃. When the printer body is sealed, preheat for 20-60 minutes to make the temperature in the printing body rise to 55-100℃; suitable air temperature can ensure the time of 3D printing Nylon material can be molded stably. It prevents edge warping and cracking, and improves the success rate of printing.):
2. The printing process is similar to that of ABS, and edge warping needs to be prevented.:
3. The filling recommendation is not less than 35%:
4. For printing on nylon materials, a preset thickness of adhesive must be applied to the bottom plate, or FR4 perforated plates must be used. :