קירור מכוניות של Beiake קירור מיני מאוורר 12V USB נטען רעש נמוך מזגן קיץ 360 מעלות סיבוב 3 רמות מאווררים מתכווננים,
  • חדש

קירור מכוניות של Beiake קירור מיני מאוורר 12V USB נטען רעש נמוך מזגן קיץ 360 מעלות סיבוב 3 רמות מאווררים מתכווננים,

ILS 20.30

כמות
טובה זמינה

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

ראשים כפולים וסיבוב 360 מעלות : מאוורר 12 וולט יש ראשים כפולים אשר ניתן להסתובב 360 מעלות, אתה יכול להתאים את הזווית בחופשיות כדי לעמוד בדרישה שלך רוח חזקה ורעש נמוך : ניתן לכוונן 2 מהירויות של המאוורר המצית הסיגריה, 12 וולט, רוח חזקה ורעש נמוך, להפיץ אוויר חם מהרכב. זרימת אוויר : הסר את הלחות מהשמשה הקדמית הפנימית בימים גשומים קרים. מסיר במהירות וביעילות של סיגריות עשן או אבק של סיגריות, מבטל ריח לחיות מחמד. יישום רב : קטן, נייד, סיבוב, עם חוט 70 אינץ 'ו -2 מדבקה דבק כדי לאבטח את המאוורר ללוח המחוונים או לאזור משענת היד, המתאימים לרוב סירת הטרקטורונים של רכב השטח של רכב השטח של רכב. ערבות 100% : מאוורר קריר באיכות גבוהה עם מחיר נהדר, לא תתאכזב. אנו אחראים על המוצרים והלקוחות שלנו. אם יש לך בעיות עם המוצר שלנו, אנא צור קשר איתנו תחילה, אנו נפתור אותו עבורך תוך 24 שעות. ראשים כפולים וסיבוב 360 מעלות : מאוורר 12 וולט יש ראשים כפולים אשר ניתן להסתובב 360 מעלות, אתה יכול להתאים את הזווית בחופשיות כדי לעמוד בדרישה שלך. רוח חזקה ורעש נמוך : ניתן לכוונן 2 מהירויות של המאוורר המצית הסיגריה, 12 וולט, רוח חזקה ורעש נמוך, להפיץ אוויר חם מהרכב. זרימת אוויר : הסר את הלחות מהשמשה הקדמית הפנימית בימים גשומים קרים. מסיר במהירות וביעילות של סיגריות עשן או אבק של סיגריות, מבטל ריח לחיות מחמד. יישום רב : קטן, נייד, סיבוב, עם חוט 70 אינץ 'ו -2 מדבקה דבק כדי לאבטח את המאוורר ללוח המחוונים או לאזור משענת היד, המתאימים לרוב סירת הטרקטורונים של רכב השטח של רכב השטח של רכב. ערבות 100% : מאוורר קריר באיכות גבוהה עם מחיר נהדר, לא תתאכזב. אנו אחראים על המוצרים והלקוחות שלנו. אם יש לך בעיות עם המוצר שלנו, אנא צור קשר איתנו תחילה, אנו נפתור אותו עבורך תוך 24 שעות. המאוורר יכול להסתובב 360 °, בורג כוונון ההטיה מסתובב 180 °, ולמפוח אין זווית מתה. יכול להיות קבוע לפי סוג קליפ, בין אם מדובר במגוון השמש, ידית דלת, אור צוהר וכו '. מהירויות הן ניתנות להתאמה וניתן להתאמה וניתן להתאמה נשלח לקיץ החם כדי להיות מגניב. המאוורר עם רוח חזקה יביא לכם קיץ נוח וקריר.

Product size:
about 124*12*75mm/4.88*0.47*2.95in.
Product material:
ABS
Input voltage:
5V (USB rechargeable)
Input current:
2A
Product power:
10W (±20%)
Tips:
1. If the cable overheats or the switch overheats during use, please turn off the fan, let the fan stand for 3 minutes, and then start working. Always observe whether the cable is hot and other problems to avoid accidents.:
2. Avoid using slow gear for a long time. This product is the resistance adjustment speed. If the slow gear is used for a long time, the switch will malfunction.:
3. Please keep away from children when using.:
Package Contents:
Car fan X1:
Note:
Due to manual measurement, please allow an error of 0-1 cm. Please make sure you do n’t mind before bidding.:
Due to differences between different monitors, the picture may not reflect the actual color of the project. Thank you! :