סואן מחרטה כלי שינוי הודעה מחזיק ערכת סט משעמם בר הפיכת כלי מחזיק עבור מיני מחרטה כלי סוגר
  • חדש

סואן מחרטה כלי שינוי הודעה מחזיק ערכת סט משעמם בר הפיכת כלי מחזיק עבור מיני מחרטה כלי סוגר

ILS 0.33

כמות
טובה זמינה

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

- ישים לשיטת ההשוואה כדי למדוד את קוטר החומר - כלי מחזיק עבור את התאמת בורג אגוז וכלי , להתאים התקנה גובה, קל לתפעול, קיצור את זמן טעון כלי. - כל כלי שינוי לוקח רק כמה שניות. - דיוק מיקום גבוה, דיוק איפוס בטווח של 0.01 מ מ, איכות פני השטח של חלקים במכונה, דיוק משופר. שביעות הרצון שלך יהיה המוטיבציה הגדולה ביותר שלנו, תודה לך על התמיכה שלך, אם יש לך שאלות, אנא אל תהסס לפנות אלינו, אנחנו נענה לך בתוך 24 שעות!. שביעות הרצון שלך יהיה המוטיבציה הגדולה ביותר שלנו, תודה לך על התמיכה שלך, אם יש לך שאלות, אנא אל תהסס לפנות אלינו, אנחנו נענה לך בתוך 24 שעות!תיאור : שינוי כלי משעמם בר הפיכת כלי הודעה מחזיק ערכת סט מתאים מיני מחרטה.החלף עמוד כלי, מחזיק חותך הוא חיבור מרכזי של מחרטה רגילה, מורכב ממוצב כלים ומספר מחזיק כלים, בהתאם לצרכי העיבוד, בחר מחזיק מתאים, יכול להתבצע מחוץ לגינה, חיפוי, ניתוק, סיבוב, קידוח, משעמם, קודח ועיבוד אחר.מפרט : סגסוגת אלומיניום חומרצבע כסף, זהב, שחורכלי הודעה 45 על 45 על 40 מחזיק משעמם 50 על 25 על 25 קיבולת מחזיק להב חתוך 50 על 25 על 25 מחזיקי סיבוב ופונה 50 על 25 על 20 ברגי הרכבה מ '8 & מ' 10 דיוק 0.01 ממישילוב כלי מכונה ישיםתכונות : - ישים לשיטת ההשוואה למדידת קוטר חומר העבודה.- כלי מחזיק עבור את התאמת בורג אגוז וכלי , להתאים התקנה גובה, קל לתפעול, קיצור את זמן טעון כלי.- כל כלי שינוי לוקח רק כמה שניות.- דיוק מיקום גבוה, דיוק איפוס בטווח של 0.01 מ מ, איכות פני השטח של חלקים במכונה, דיוק משופר-היא מיישמת התקנה חותך חיצוני, ותכונות שינוי מהיר, דיוק גבוהה, קשיחות גבוהה.- להחליף מסורתי כיכר כלי הודעה ולהבטיח מהיר מפנה.החבילה כללה : 1 איקס פוסט כלי 1 איקס מחזיק משעמם1 איקס בר משעמם1 איקס בעל להב חתוך קיבולת 2 איקס סיבוב & מול מחזיקים2 איקס ברגי הרכבה (מ8 & מ10)4 איקס לקוחות משושה שקועים, יש כל כך הרבה מוצרים בחנות הזאת, אתה יכול לבחור את המוצרים האהובים עליך כאן. אנו נספק לך עם איכות מוצרים ו ים.

Material Aluminum alloy:
Color Silver, Gold, Black:
Tool post 45x45x40mm:
Boring holder 50x25x25mm:
Capacity cut-off blade holder 50x25x25mm:
Turning & facing holders 50x25x20mm:
Mounting bolts M8 & M10:
Accuracy 0.01mm:
Applicable machine tool Combination machine tools:
Features:
- Applicable to the comparison method to measure the workpiece diameter.:
- Tool holder for the adjusting screw nut and tool, adjust installation height , easy to operate, shortening the time loaded tool.:
- Each changing tools only takes a few seconds.:
- High positioning accuracy, reset accuracy within 0.01mm range, the surface quality of machined parts, precision improved:
- It implements external cutter installation, and features quick change, high precision and high rigidity.:
- Replace traditional squaretool post and ensure fast turning.:
Package Included:
1 x Tool Post:
1 x Boring holder:
1 x Boring bar:
1 x Capacity cut-off blade holder:
2 x Turning & facing holders:
2 x Mounting bolts (M8 & M10):
4 x Countersunk hexs:
Dear customers, there are so many products in this shop, you can choose your favorite products here. We will provide you with quality products and s :