עץ חג המולד טופר מואר, עץ פתית שלג חג המולד טופר מובנה LED אורות מסתובבים, אורות מקרן תלת מימד
  • חדש

עץ חג המולד טופר מואר, עץ פתית שלג חג המולד טופר מובנה LED אורות מסתובבים, אורות מקרן תלת מימד

ILS 0.67

כמות
טובה זמינה

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

【חומר】 Topper Topper Lighted מיוצר מ- PVC Premium, עמיד, טופר פתית השלג המכוסה בנצנצים רסיס עדין כדי להאיר על עץ חג המולד שלך, שתופס ומשקף את האור בחדר וזה נראה יפה במיוחד כשהוא מזווג עם אורות לבנים רכים על העץ. 【גודל】 טופר עץ פתית השלג לחג המולד מודד 24 ס"מ (H) x 23 ס"מ (L) /9.10 (L) אינץ ', אידיאלי לכל מיני עצי חג המולד בגודל שונה.87ft גם מספיק כדי להקל על טופר עץ פתיתי השלג, מושלם לעונת חג המולד. 【360 ° מתכוונן】 מנורת הקרנת LED של פתית שלג מובנית בתוך טופר הכוכב היא 360 מעלות סיבוב, גמישה כדי להתאים את כיוון ההקרנה. פשוט התקן את בסיס הטופר בחלקו העליון של עץ חג המולד והתאם לזווית הנכונה. ואז חבר את מתג ההפעלה. ככל שהתרחק מהתקרה, כך התמונה תהיה גדולה יותר. Topper Topper Toper】 Hollow Out Out את עיצוב פתית השלג התלת -ממדית עם מנורת מקרן LED דינאמי בפנים. האור עם מספר כתמים מושלגים ופתית שלג נעים אוטומטית, נראה כמו שטיפות שלג נופלות מהשמיים. 【יישום】 הקליפה בצבע שלג שמפזרת נצנצים כסף ניתן לראות בבירור בלילה, פתית השלג תהיה מושלמת לקישוט במסיבת חג המולד, מרכז הקניות, הבית, הגן וכו '. מושלם יותר, מה שהופך את עץ חג המולד שלך לחמם יותר בחורף. מפרט : חומר : PVC PVC פרימיום וצבע LED : גודל כסף : 24 ס"מ (H) x 23 ס"מ (L) /9.10 (L) אורך אינץ ' : 7.87ft מקור אור : חרוזי LED מצב הקרנה : POWER-ON טווח ההקרנה של ההפרעה : תכונות של 2-5 מ"ר : 1. חומר פרימיום : עשוי PVC באיכות גבוהה, עמיד לשימוש חוזר, הבחירה הטובה ביותר לקישוט חג המולד שלך. חסכוני : אפקט קליל של קשת קשת, הביאו זוהר חם עשיר לעץ חג המולד שלכם. בחירה מקצועית : קישוט פתית שלג זה יכול לשמש כמרכז, טופר מדף, קישוט עסקים, מתנה או בכל מקום אחר שתרצו! החבילה כוללת : 1 x טופר עץ חג המולד מואר (כסף) 1 x תיבת אריזה טיפים חמים : כאשר הוא רחוק יותר מהתקרה, הוא יכול לפלוט מגוון רחב יותר של אור מהבהב, ובאותה עת, נורית כדור הקסם המובנית מקרן יכול לקשט את החדר שלך עם דפוס רב-צבעי מסתובב.

Material:
Premium PVC and LED
Color:
Silver
Size:
24cm(h)x 23cm(l)/9.45(h)x9.10 (l)inchCable length
Light source:
LED lamp beads
Projection mode:
power-on-rotation
Projection range:
2-5 square meter
Features:
1. Premium Material:
Made of high quality pvc, durable and reusable, the best choice for your Christmas decoration.
2. Cost-effective:
gorgeous rainbow light effect, bring a rich warm glow to your Christmas tree.
3. Professional Choice:
This snowflake decoration can be used as a centerpiece, shelf topper, business decoration, gift, or anywhere else you desire!
Package Include:
1 x Christmas Tree Topper Lighted (Silver):
1 x Package Box:
Warm Tips:
When it is farther from the ceiling, it can emit a wider range of flickering light, and at the same time, the built-in magic ball LED projector can decorate your room with a rotating multi-color pattern: