מסנן מצלמה סולארית פילטר סולארי מחמד אלומיניום נייר נייר ציפוי ABS 60 70 80 90 ממ טלסקופ סולטר פילטר כובע טלסקופ 100 ממ סרט
  • חדש

מסנן מצלמה סולארית פילטר סולארי מחמד אלומיניום נייר נייר ציפוי ABS 60 70 80 90 ממ טלסקופ סולטר פילטר כובע טלסקופ 100 ממ סרט

ILS 34.99

כמות
טובה זמינה

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

מצלמה סולארית מסננת את הציפוי בצפיפות גבוהה מספק את הצבע האמיתי של לבן ניטרלי באור שמש פילטר סולארי אינו מסתכל ישירות על השמש ללא הגנה על מסנן השמש. פילטר מצלמה סולארית מגן על עיניך וצפה בבטחה על השמש, כתמי השמש, ליקויי השמש והמעברים הפלנטריים. פילטר סולארי באמצעות ציפוי נייר כסף אלומיניום PET+, חזק ועמיד, לא קל לשבור חיי שירות ארוכים. פילטר סולארי המתאים לטלסקופ 60/70 מ"מ/80 מ"מ/90 מ"מ, BMUST -יש לבחון בבטחה את השמש. מצלמה סולארית מסננת את הציפוי בצפיפות גבוהה מספק את הצבע האמיתי של לבן ניטרלי באור שמש. פילטר סולארי אינו מסתכל ישירות על השמש ללא הגנה על מסנן השמש. פילטר מצלמה סולארית מגן על עיניך וצפה בבטחה על השמש, כתמי השמש, ליקויי השמש והמעברים הפלנטריים. פילטר סולארי באמצעות ציפוי נייר כסף אלומיניום PET+, חזק ועמיד, לא קל לשבור חיי שירות ארוכים. פילטר סולארי המתאים לטלסקופ 60/70 מ"מ/80 מ"מ/90 מ"מ, BMUST -יש לבחון בבטחה את השמש. שימוש בציפוי נייר אלומיניום PET+אלומיניום, חזק ועמיד, לא קל לשבור חיי שירות ארוכים . הגן על עיניך וצפה בבטחה על השמש, כתמי השמש, ליקויי השמש והמעברים הפלנטריים . הציפוי בצפיפות גבוהה מספק את הצבע האמיתי של לבן ניטרלי באור שמש. אל תסתכל ישירות על השמש ללא הגנה על מסנן השמש . מתאים לטלסקופ 60/70 מ"מ/80 מ"מ/90 מ"מ, BMUST - יש לצפות בבטחה על השמש. מפרט : סוג פריט : סולארי פילטרמטי : PET+ציפוי נייר אלומיניום+אבקולור : כתמונה מוצגת גודל משטח : בערך.4 אינץ ', 70 מ"מ/2.8 אינץ', 80 מ"מ/3.1 אינץ ', קוטר 90 מ"מ/3.5 אינפילם : בערך. קוטר כיסוי עדשות 100 מ"מ/3.9 אינובייקטיבי : בערך.6ozfit עבור טלסקופך 60/70 מ"מ/80 מ"מ/90 מ"מ לשימוש : 1. השתמש בסרט כדי להתמודד עם השמש, בדוק אם יש דליפה קלה, אם יש דליפה קלה, אסור בהחלט להשתמש ב -2. לאחר סיום הגילוי, הניחו את כיסוי הסרט על כניסת האור, בדקו את הקיבעון ומדדו את האור בעין העינית לאחר שהוא שלם, וניתן לבצע את הפעולה ללא אור לא תקין . במהלך תהליך התצפית, אין להעביר את כיסוי הממברנה על ידי כוח האדם הסמוך. רשימת חבילות : 1 x פילטר סולארי 3 x בורג : אם סרט המוצר פגום, אל תשתמש בו כדי למנוע נזק לעיניים.

Item Type:
Solar Filter
Material:
PET+Aluminum Foil Coating+ABS
Color:
As Picture Shown
Interface Size:
Approx. 60mm/2.4in, 70mm/2.8in, 80mm/3.1in, 90mm/3.5in
Film Diameter:
Approx. 100mm/3.9in
Objective Lens Cover Diameter:
Approx. 120mm/4.7in
Weight:
Approx. 75.0g/2.6oz
Fit for 60/70mm/80mm/90mm telescope:
How to use:
1. Use the film to face the sun, check to see if there is light leakage, if there is light leakage, it is strictly forbidden to use:
2. After the detection is completed, put the film cover on the light inlet, check the fixation, and measure the light at the eyepiece after it is intact, and the operation can be performed without abnormal light.:
3. During the observation process, the membrane cover should not be moved by the nearby personnel.:
Package List:
1 x Solar Filter:
3 x Screw:
Note:
If the product film is damaged, do not use it to prevent eye damage.: