BELOMI 4PCS BLING CAR CUP COALDER COALDER, אוניברסלי קריסטל ריינסטון אנטי-החלקה כוס רכבת הכוס, מחצלת שתייה אוטומטית עגולה
  • חדש

BELOMI 4PCS BLING CAR CUP COALDER COALDER, אוניברסלי קריסטל ריינסטון אנטי-החלקה כוס רכבת הכוס, מחצלת שתייה אוטומטית עגולה

ILS 2.00

כמות
טובה זמינה

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

【חומר באיכות גבוהה】 : תחתיות מכוניות אלה עם יהלומים עשויים מחומר סיליקון באיכות גבוהה, עם ביצועים טובים אטומים למים, הוא עמיד בפני בלאי, עמידות בפני קורוזיה, הם עמידים מספיק, ללא ריח, עם ערבות ביצוע באיכות גבוהה, אתה יכול להרגיש חופשי לקנות ולהשתמש בו, זה יספק לך שירות לטווח הארוך 【הגנה נגד החלקה】 : תחתיות מכוניות בעלות עשור יהלום אלה בעלות עיצוב עמוק בצורת כוס עם תחתית חלקה וחלקה, מה שמונע למעשה את הגביע להחליק. תחתיות מחזיקי כוס המכונית אינן מחליקות, אטומות למים, אטומות לאבק ומגנות על משבצת מחזיק כוס הרכב המקורית מפני נזק בגלל נזקי מים, אבק ושריטות. 【המראה המבריק】 : קצה רכבת המכוניות המשולב ביהלום שלנו מעוצב בעיצוב יצירתי של יהלומים, רומן ואופנתי, מגוון צבעים קלאסיים יכול להיות בשבילכם לבחור, למכונית המועדפת עליכם להוסיף צבע נוצץ, לשפר את הכיתה של המכונית שלכם, לאחר השימוש ברכבת, מחזיק הגביע כבר לא מונוטוני, מלא בטעם מעודן. 【קל לניקוי】 : האם אתה חושב גם שהמקום בו אתה בדרך כלל מכניס את הגביע לא קל לניקוי, קל במיוחד להסתיר עפר, לאחר השימוש במצלות ברכבת המכונית שלנו לרכב יכול להיות קל לניקוי, מחצלות אלה קלות כדי להרים, אטום למים ולא החלקה, כך שהחיים שלך יהפכו קלים ומהירים יותר. 【תאימות רחבה】 : תקבלו 4 תחתיות רכב שלמות. גודל הרכבת העגולה עם יהלומים הוא 3.18 אינץ מחזיק כוס הרכב שלך לפני שאתה קונה. 【חומר באיכות גבוהה】 : תחתיות מכוניות אלה עם יהלומים עשויים מחומר סיליקון באיכות גבוהה, עם ביצועים טובים אטומים למים, הוא עמיד בפני בלאי, עמידות בפני קורוזיה, הם עמידים מספיק, ללא ריח, עם ערבות ביצוע באיכות גבוהה, אתה יכול להרגיש חופשי לקנות ולהשתמש בו, זה יספק לך שירות לטווח הארוך. 【הגנה נגד החלקה】 : תחתיות מכוניות בעלות עשור יהלום אלה בעלות עיצוב עמוק בצורת כוס עם תחתית חלקה וחלקה, מה שמונע למעשה את הגביע להחליק. תחתיות מחזיקי כוס המכונית אינן מחליקות, אטומות למים, אטומות לאבק ומגנות על משבצת מחזיק כוס הרכב המקורית מפני נזק בגלל נזקי מים, אבק ושריטות. 【המראה המבריק】 : קצה רכבת המכוניות המשולב ביהלום שלנו מעוצב בעיצוב יצירתי של יהלומים, רומן ואופנתי, מגוון צבעים קלאסיים יכול להיות בשבילכם לבחור, למכונית המועדפת עליכם להוסיף צבע נוצץ, לשפר את הכיתה של המכונית שלכם, לאחר השימוש ברכבת, מחזיק הגביע כבר לא מונוטוני, מלא בטעם מעודן.

Size:
3.15*1.18 inches
Weight:
25g
Material:
Silicone
Quantity:
4Pcs/set
Fit Type:
Universal Fit
Ideal Gift Choice:
- These car coasters for cars have a high quality guarantee and are a surprising and memorable gift for family, friends and colleagues on various holidays. We offer enough quantity and many colors for you to choose from, you can buy according to your needs. :
After-Sales Service:
- As a responsible seller, we always want our customers to get the best products and consumer experience with us. If you have any questions, please feel free to contact us, we have a professional team to help you. :