מדוזה מנורת צבע שינוי מדוזה מנורה, מלאכותי מיני אקווריום, מצב רוח לילה אור, סוללה מופעל, יום הולדת מתנות לילדים גברים נשים
  • חדש

מדוזה מנורת צבע שינוי מדוזה מנורה, מלאכותי מיני אקווריום, מצב רוח לילה אור, סוללה מופעל, יום הולדת מתנות לילדים גברים נשים

ILS 2.00

כמות
טובה זמינה

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

*תאורת מצב רוח להרפיה מנורת מדוזה זו יכולה ליצור את האווירה המרגיעה המושלמת, תנועה שלווה מציאותית זה יכול לעזור לך להירגע, לספק נוחות, להמריץ אותך או לעזור לך להתרכז, זו דרך נהדרת להירגע ולהירגע אחרי יום ארוך. 7 צבע מרתק אור שינוי אפקטים. תאורה עדינה גורמת לאנשים להרגיש רגועים. מופעל על ידי כבל נתונים או 4 * סוללות (סוללה לא כולל). אור לילה אקווריום צבעוני * מדוזה מציאותית "שוחה" לאט במיכל המים עם אפקטים של תאורת לד צבעונית, יפה מאוד.ליצור אווירה רומנטית. מתנות חידוש מתנה לילדים, אבא, אמא, אישה, בעל,בני נוער. מתנה גדולה עבור כל מי שאוהב ים חיים או מי רוצה לשחרר את לחץ. מדוזה מנורת שולחן משמש לילה אור מגניב מחפש משרד קישוט גם כן, מגניב דברים עבור החדר שלך.זה לא רק מנורות לבה, אלא גם יותר חברות. תכונות : הוביל אורות אקווריום צבעוניים, יפה מאוד בלילה, מדוזה מציאותית רועדת במיכל המים, כמו בחיים.לשים אותו בחדר השינה כמו לילה אור,לקשט את חדר, ולהגדיל אווירה רומנטית.צעצועים לחיות מחמד ללא הבלגן : לעולם אל תזדקק להאכלה, גם אם הם מוזנחים במשך ימים ארוכים, הם עדיין יהיו טובים כמו היום הראשון שקנית אותם!,מפרט : שם : מדוזה לבה פנסהגודל מוצר : 30*10.7 סנטימטר, 35 * 14 * 14 סממוצר חומר : פלסטיק + אקריליקחבילה : 1. מדריך לאנגלית 14.1 סוג מקור אור : אור לד מתח : 5 וולט / וולט היקף היישום העיקרי : אולמות תצוגה, מקומות ביתייםסוג מתג : כפתור דחיפהסגנון : מודרני ופשוט הוראות שימוש1. נקו את הזיהומים באקווריום לפני השימוש. חבר את כבל יו אס בי ושפוך שוב מים נקיים. פני המים נמצאים במרחק של סנטימטר אחד מפי הבקבוק. להוסיף 3-6 טיפות של חומר ניקוי לתוך מים. לאחר זרועות של מדוזה הם מפולסים, לשים אותם במים ולסגור את המכסה. פשוט הפעל את המתג.*הערה : כאשר בשימוש בפעם הראשונה, יהיה הרבה בועות מחובר אל פני השטח של מדוזה, אשר עשוי לגרום מדוזה כדי לא לצוף בצורה חלקה. לאחר הבועות להיעלם לתקופה של זמן, זה יהיה לשחות בדרך כלל או שאתה יכול באופן ידני להסיר את בועות על פני השטח של מדוזה.

Name:
Jellyfish Lava Lamp
Product size:
30*10.7*10.7cm,35*14*14cm
Product material:
plastic + acrylic
package:
1. Lamp x1:
2. Jellyfish x3:
3. English manual x1:
4.USB cable x1:
Light source type:
led light
Voltage:
5V(V)
Main scope of application:
exhibition halls, home places
Switch type:
push button
Style:
modern and simple
♥Instructions for use:
1. Clean the impurities in the aquarium before use.:
2. Plug in the USB cable and pour clean water again. The surface of the water is about one centimeter away from the mouth of the bottle. Add 3-6 drops of detergent into the water.:
3. After the tentacles of the jellyfish are leveled, put them in the water and close the lid. Just turn on the switch.:
♥Note:
When used for the first time, there will be a lot of bubbles attached to the surface of the jellyfish, which may cause the jellyfish to not float smoothly. After the bubbles disappear for a period of time, it will swim normally or you can manually remove the bubbles on the surface of the jellyfish.