מרדט 180 יחידות 9 סגנון מתכת שיער קליפ מבחר סט כסף הצמד סיכת ראש צרפתית ריק סיכות אחת חודים פין תלתל חתך קליפים
  • חדש

מרדט 180 יחידות 9 סגנון מתכת שיער קליפ מבחר סט כסף הצמד סיכת ראש צרפתית ריק סיכות אחת חודים פין תלתל חתך קליפים

ILS 13.79

כמות
טובה זמינה

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

*מה תקבל*את כסף ריק שיער קליפים מכיל 180 יחידות 3 שונה שיער פין ב 9 אורך : הצמד על שיער פין, אליגטור מתכת שיער קליפים צרפתית סיכת שיער קליפים הגודל מגדול לקטן וכמות מספקת יעמוד בדרישות היומיומיות שלך בעיצוב שיער. מושלם עבור עבה ודק שיער, ישר או מתולתל שיער. *פרימיום ואמין חומר * כל של שיער קליפים עשויים ניקל מצופה מתכת עם חלודה וקורוזיה התנגדות, קשה לשבור ולדעוך. משטח חלק ומבריק, קל משקל, עמיד לשימוש לטווח ארוך. *נוח לשימוש * את ברווז שיער קליפים בהשתתפות עם חזק מתכת אביב לפתיחה קלה, והסרת; את שיני מסור בקצה לאבטחת בחוזקה את שיער; את צרפתית סיכות יש כפול כידון אשר יכול מאובטח רולים בשיער שלה קצוות חלקים וטיפים לעשות את זה קל סעיף שלך שיער ללא מצלם. את הצמד שיער סיכות להחזיק את שיער במקום בחוזקה ולא קל החליק. להפוך כל משימה לקלה ואידיאלית עבור תסרוקות עשה זאת בעצמך. כאשר צביעה או חיתוך שיער וסטיילינג עם קרלינג שרביט או שטוח ברזל, את אחת חודים תלתל קליפים הוא מועיל עבור פין תלתלים ומחזיק שיער תלתלים במקום כדי להתקרר. גם עבור נשים ונערות כדי סעיף / להחזיק שיער הדוק תסרוקות, תספורות, שיער צביעה, איפור, פנים ניקוי, איפור, בבית או על נסיעות. *שימושים מרובים * לא מתאים גם למכוני שיער, מספרות, כלי ספרות; אלא גם ליצור את הסגנון שלך עם קישוטים האהובים אלה כסף מתכת אחת חודים שיער קליפים. אתה יכול להוסיף האהוב שיער קשת ברווז קליפים, יצירת שלך ייחודי סיכות. מרדט 180 יחידות 9 סגנון מתכת שיער קליפ מבחר סט כסף הצמד סיכת ראש צרפתית ריק סיכות אחת חודים פין תלתל חתך קליפים אביזרי עבור עשה זאת בעצמך ספרות ביצוע שיער טיפול, מוצר מפרט : צבע : כסף חומר : מתכת סוג : אחת חודים פין תלתל & צרפתית סיכות & הצמד שיער פין כמות : 180 יחידות, למה יהיה לך לבחור "מרדט"? שימושים רבים : אידיאלי לעיצוב בגדים, קישוטי תיקים, קישוט שיער, קשת שיער עשה זאת בעצמך וכו'. *עבור תכשיטי חתונה מרכיבים : אתה יכול לצרף את פרל קרושון כדי את סיכת ראש עבור שלך בעבודת יד תכשיטי כדי שלך כלה או השושבינות לנכש. * כמו מתנה מתוקה : אתה יכול עיצוב מיוחד שיער אביזרי כמתנות שלך אמא, אשתו, בת, ילדה חבר, וכו'.

Color:
Silver
Material:
Metal
Type:
Single Prong Pin Curl & French Barrettes & Snap Hair Pin
Quantity:
180pcs
♥ ♥Why Shall You Choose “Mardatt”?♥ ♥:
☺Multi Uses:
Ideal for clothes decors, bag ornaments, hair decoration, DIY hair bow,etc.
☺For Wedding Jewelry Makings:
you could attach the pearl cabochon to the hairpin for your handmade jewelry to your bridal or bridesmaids in the weeding.
☺ As Sweet Gift:
You can design special hair accessories as gifts for your mother, wife, daughter, girl friend, etc. Best gift for Mother's Day, Valentine's Day, Birthday,Thanksgiving Day and Christmas.
♥ ♥ Package Includes:
30pcs:
--4.6cm/1.81” alligator clips
20pcs:
--4.6cm/2.2” alligator clips
10pcs:
--7.5cm/2.95” alligator clips
30pcs:
--4cm/1.57” french hair pins
20pcs:
--6cm/2.36” french hair pins
10pcs:
--8cm/3.14” french hair pins
30pcs:
--4cm/1.57” snap barrettes
20pcs:
--6cm/2.36” snap barrettes
10pcs:
--8cm/3.14” snap barrettes
Totally 180pcs :