איפור קבוע קעקוע דיו, מקצועי מיקרובליידינג פיגמנט שפתיים גבות קעקוע צבע תיקון פיגמנט דיו 8 מ
  • חדש

איפור קבוע קעקוע דיו, מקצועי מיקרובליידינג פיגמנט שפתיים גבות קעקוע צבע תיקון פיגמנט דיו 8 מ

ILS 3.00

כמות
טובה זמינה

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

צמח חילוץ, צמח מרוכז פיגמנט, מופק מצמחים על ידי טכנולוגיה מקצועית, אין מתכות כבדות, קל ובריא הם בטוחים במיוחד ומבטיחים כי איכות ובטיחות עומדים בכל תקני הבריאות העולמיים. פיגמנטים באיכות גבוהה : צביעה מהירה ואחידה, שמירת צבע טובה, לא סחרחורת, ללא שינוי צבע, עיבוד צבע טבעי. כל פרו פיגמנט הוא מוכן לשימוש ואינו דורש כל ערבוב או שינוי. ננומטר-קטן מולקולות : קטן-מולקולת נוזלים, עדין וקל צבע, מוצק ואחיד חדירה, לא קל לדעוך. לכל הפיגמנטים שלנו עומס פיגמנט גבוה לצבע חי עם 90%+ שמירת צבע. יש לנו מגוון יפה של פיגמנטים לאיפור לגבות, לעיניים, לשפה ולקרקפת ולאזור השד. שחול עיצוב, אין פסולת בלקיחה, נוח שחול נמל, נוח לתפעול. יש 4 צבעים שונים זמינים, אתה יכול לבחור על ידי הצרכים שלך. אטום אחסון, כדי להבטיח כי את פיגמנט אינו להתדרדר, נגד דליפה, קל לאחסון. מפרט : מצב : 100% חדש לגמרי סוג פריט : מיקרובליידינג פיגמנט תוכן נטו : 8 מיליליטר / בקבוק תכונות : צמח חילוץ, עמוק צביעה, אחיד צבע, טבעי צבע שימור מוצר תיאור : כתום קפה : כדי לשנות את כחול גבות, אתה יכול לעשות זה ישירות על כחול גבות כדי להשיג את המטרה של צבע שינוי ולהפוך אותו רגיל חום צבע. ירוק קפה : כדי לשנות את אדום גבות, זה יכול להיעשות ישירות על אדום גבות כדי להשיג את המטרה של צבע שינוי. זה מתאים לאנשים שחתכו ופצעו גבות עם עור צהוב ואדום. צבע עור : עזר צבע, משמש כדי כיסוי אזורים קטנים של שגיאה, שייך חסר צבע סדרה, משמש כדי להתאים את עומק של צבעים אחרים, מתאים לכיסוי גבות ושפתיים, והסרת קווים עודפים. צהוב : עבור גבות צבע תיקון, זה מתאים עבור צבע תיקון, גבות שינוי, כדי למנוע גבות מלהפוך כחול, וכדי למנוע כחול ואדום מאוחר יותר.מנע מאוחר יותר כחול ואדום. תזכורת : את פיגמנט יהיה לזרז לפני שימוש, אשר הוא תופעות נורמליות. לפני השימוש, להשתמש פיגמנט ויברטור לנער באופן שווה, את צביעת אפקט הוא יותר אחיד וההשפעה הוא טוב יותר. רשימת חבילה : 1 פיגמנט מיקרובליידינג.

Condition:
100% Brand New
Item Type:
Microblading Pigment
Net Content:
8ml / bottle
Features:
Plant extraction, deep coloring, uniform color, natural color retention
Product Description:
Orange Coffee:
To change the blue eyebrows, you can do it directly on the blue eyebrows to achieve the purpose of color change and turn it into a normal brown color.
Green Coffee:
To change the red eyebrows, it can be done directly on the red eyebrows to achieve the purpose of color change. It is suitable for people who have cut and injured eyebrows with yellow and red skin.
Skin Color:
auxiliary color, used to cover small areas of error, belongs to the colorless series, used to adjust the depth of other colors, suitable for covering the eyebrows and lips, and removing excess lines.
Yellow:
For eyebrow color correction, it is suitable for color correction, eyebrow modification, to prevent brows from turning blue, and to prevent blue and red later.prevent later blue and red.
Reminder:
The pigment will precipitate before use, which is a normal phenomena. Before use, use the pigment vibrator to shake evenly, the coloring effect is more uniform and the effect is better.
Package List:
1 x Microblading Pigment :