תרמוסטטי מיקסר מקלחת שחור מקלחת מערכת מודרני מקלחת מגופים סט כולל למעלה תרסיס גשם מקלחת, כף יד מקלחת ואמבטיה ברז, עגול
  • חדש

תרמוסטטי מיקסר מקלחת שחור מקלחת מערכת מודרני מקלחת מגופים סט כולל למעלה תרסיס גשם מקלחת, כף יד מקלחת ואמבטיה ברז, עגול

ILS 610.06

כמות
טובה זמינה

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

ערכות התקנת מקלחת עיצוב מיוחד : 9 סנטימטרים גשם מקלחת ראש, קומבו עם כף יד מקלחת ראש מפל אמבטיה זרבובית אמבטיה ברז. למעלה תרסיס מקלחת יכול לסובב 15 מעלות. ניתן לכוונן את מיקום מקלחת היד על ידי מעלית המקלחת. טריפ-פונקציונליות מקלחת סט נותן לך גמישות מקסימלית. בטוח ונוח : מעוצב עם מנעול בטיחות ב 38 מעלות צלזיוס מגן עליך ועל משפחתך מפני צריבה של מים חמים, להבטיח בטיחות.סט מקלחת תרמוסטטי זה הוא תוספת מושלמת לכל חדר אמבטיה. שסתום המיקסר התרמוסטטי מעניק לך בקרת טמפרטורה מלאה עם מכשיר מובנה נגד צריבה, כך שלעולם לא תצטרך לדאוג לירידת טמפרטורה שוב. יפה ישים : אלגנטי מראה מודרני ושחור צבע מושלם עבור כל חדר אמבטיה, כגון וילה אמבטיה, פרטי מועדון אמבטיה, מלון אמבטיה, מועדון אמבטיה, משפחה אמבטיה, וליצור חזותי להדגיש ניסיון לחדר האמבטיה שלך. התקנה קלה : מוצר מכיל כל אביזרי להתקנה קלה. ספינה עם מתאם מתכוונן כדי להתאים התקנה חור מרחק בין 13-17. מקלחת ערכות התקנהמפרט : שם מוצר : אמבטיה מקלחת מערכתצבע : שחורסגנון : יוקרה מודרניהתקנה : קיר רכובשסתום ליבת חומר : קרמיקה דיסק שסתומיםמשטח טיפול : מלוטשברז בקרת טמפרטורה : אינטליגנטי טמפרטורה קבועממדים : זרוע מקלחת מקלחת צינור גשם מקלחת ראש מתכוונן מקלחת רכבת : 900-1300 ממק כולל : גשם מקלחת ראש, כף יד מקלחת, אמבטיה ברזתזכורת חמה : לבדוק כי כל אביזרי הושלמו לפני התקנה.מדידה ידנית של גדלים שונים יש שגיאה מסוימת. אנא עיין במוצר בפועל!הפרויקט עשוי להיות מעט שונה מהתמונה בשל התצוגה של אורות ותצוגותאם אתה רוצה להזמין הזמנות גדולות, מעורב הזמנות או מספר פריטים, אנא אל תהסס לפנות אלי שנוכל לספק לך עם מוצר הנחות.אם משלוח, אנא בדוק את הפריט. אם הוא פגום, אנא פנה אלינו באופן מיידי. אנו לאשר ולשלוח לך אחד חדש.

Product name:
Bathroom shower system
Color:
Black
Style:
Luxury modern
Installation:
Wall mounted
Valve core material:
Ceramic disc valve
Surface treatment:
Polished
Faucet temperature control:
Intelligent constant temperature
Dimension:
Shower arm :
Shower hose :
Rain shower head :
Adjustable shower rail:
900-1300mm
Kit Includes:
Rain shower head, handheld shower, tub tap
Warm Reminder:
Check that all accessories are complete before installation.:
Manual measurement of various sizes has a certain error. Please refer to the actual product!:
The project may be slightly different from the picture due to the display of lights and displays:
If you want to order large orders, mixed orders or multiple items, please feel free to contact me so that we can provide you with product discounts.:
If shipping, please check the item. If it is damaged, please contact us immediately. We will confirm and send you a new one. :