עצירה של דלת הפתיחה של דינגצ'י, נירוסטה פקק דלת צעד קל, צעד טלסקופי מעמיס על קפיץ, גומי פקק דלת, גומי דלתות
  • חדש

עצירה של דלת הפתיחה של דינגצ'י, נירוסטה פקק דלת צעד קל, צעד טלסקופי מעמיס על קפיץ, גומי פקק דלת, גומי דלתות

ILS 1.00

כמות
טובה זמינה

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

עשוי מחומר סגסוגת אבץ באיכות גבוהה, עמיד מאוד ולא חלודה עיצוב מעולה, עם זריקת בוכנה טעונה במעיין וכף רגל גומי רכה גדולה לכוח אחיזה טוב. מחזיק זה פועל בצורה הטובה ביותר כאשר הוא מותקן בצד המסגרת של הדלת כך שהדלת תדחוף נגד המחזיק כשמנסים לסגור. פרופיל דק ועיצוב מלוטש משתלב עם הקישוט שלך. עזור לך לעצור את התואר ובכל תואר שאתה רוצה. עשוי מחומר סגסוגת אבץ באיכות גבוהה, עמיד מאוד ולא חלודה. עיצוב מעולה, עם זריקת בוכנה טעונה במעיין וכף רגל גומי רכה גדולה לכוח אחיזה טוב. מחזיק זה פועל בצורה הטובה ביותר כאשר הוא מותקן בצד המסגרת של הדלת כך שהדלת תדחוף נגד המחזיק כשמנסים לסגור. פרופיל דק ועיצוב מלוטש משתלב עם הקישוט שלך. עזור לך לעצור את התואר ובכל תואר שאתה רוצה. תיאור : קל להתאמה ועושה את העבודה, ללא עצירת דלת בסגנון סלסולים. כל מה שאתה צריך זה נהג בורג. אלה נהדרים להחזקת דלת מהנעה ברוח, כמו הדלת בחדר העבודה של המוסך. מוצק זה מוצק, מתפקד נהדר ונראה טוב למוצר באיכות גבוהה. תכונות : אין כיפוף, יישום ושחרור ברגל. הוא כולל זריקת בוכנה טעונה במעיין ורגל גומי רכה גדולה לכוח אחיזה טוב. מחזיק זה פועל בצורה הטובה ביותר כאשר הוא מותקן בצד המסגרת של הדלת כך שהדלת תדחוף נגד המחזיק כשמנסים לסגור. פרופיל דק ועיצוב מלוטש משתלב עם העיצוב שלך. מפרט : תנאי : 100% חומר חדש לגמרי : סגסוגת אבץ צבע : כסף, כפי שהתמונה מציגה גודל : בערך.2 ס"מ) בגודל : בערך.2 ס"מ) משקל החבילה : בערך. חבילה של 220 גרם כללה : 1 x מחזיק דלת 3 x ברגי הרכבה שירות עליון  לפני שתלחץ על "הוסף לעגלה", וודא שהוא אומר שנמכר על ידי "Mo+1". Constual "MO+1" יציע אחריות יצרנית בלעדית של שנה. ° הערה : אחריות זו בלעדית למכירות שנעשו באמצעות MO+1 ורכישות שנעשו באמצעות מוכרים לא מורשים לא היו נופלים תחת אחריות היצרנית ההיא.  אם אינך מרוצה לחלוטין, צור איתנו קשר מייד כדי לתקן את הבעיה. אנו יודעים שתאהבו אותם, אבל אם לא, שלח אותם בחזרה להחזר מלא של הרכישה שלך. שביעות רצון לקוחות גבוהה : ♥ אנו מבטיחים לך פיתרון משביע רצון. ♥ מכל סיבה שהיא, אם אינך מרוצה מהמוצרים שלנו, אתה יכול להחזיר אותנו תוך 15 ימי עבודה לאחר קבלת הסחורה.

Condition:
100% Brand New
Material:
Zinc Alloy
Color:
Silver, as picture shows
OFF size:
approx. 6.3*0.9*1.26 inch(16*2.3*3.2cm)
ON size:
approx. 7.87*0.9*1.26 inch (20*2.3*3.2cm)
Package Weight:
Approx. 220g
Package Included:
1 x Door Holder:
3 x mounting screws:
Top Service:
➤ Before clicking Add to Cart be sure that it says sold by mo+1. :
➤ mo+1 will offers an exclusive manufacturer warranty of one year. :
➤ Note:
This warranty is exclusive to sales made through mo+1 and purchases made through unauthorized sellers would not fall under that manufacturer warranty.
➤ If you are not completely satisfied, contact us immediately to rectify the issue. We know you'll love them, but if you don't, send them back for a full refund of your purchase.:
High customer satisfaction:
♥ We guarantee you a satisfactory solution.:
♥ For any reason, if you are not satisfied with our products, you can return us within 15 working days after receiving the goods.:
♥ The return item must be back in factory condition:
not defective, undamaged.
♥ Who pays the shipping costs depends on the reason for the return.: