קובץ חתך יחיד, קובץ מתכת קביעת קידוח 10 יחידות שימוש קל להשתמש בקובץ עמידות טוב עמידות בפני שחיקה לעמידות לשחיקת
  • חדש

קובץ חתך יחיד, קובץ מתכת קביעת קידוח 10 יחידות שימוש קל להשתמש בקובץ עמידות טוב עמידות בפני שחיקה לעמידות לשחיקת

ILS 0.33

כמות
טובה זמינה

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

סוף הידית הוא משופע, מה שמקל על הידוק וקל להתקנה ולהשתמש בו פעולה פשוטה ויעילות גבוהה, גוף סכין חזק ועמיד, לא או מעט אבק בפעולה. אידיאלי לעיבוד וייצור עובש, סיבוב מכני, עיגול ועיבוד חריצים וכו '. ראש החותך עשוי מקרביד טונגסטן פרימיום, בעל קשיות גבוהה ועמידות בלאי. כולל 10 קבצים בעלי עיצוב שונה, עונה על צרכי השחיקה השונים שלך. ראש החותך עשוי מפרימיום טונגסטן קרביד, שיש לו עמידות בפני קשיות גבוהה ובלאי . סוף הידית הוא משופע, מה שמקל על הידוק וקל להתקנה ולהשתמש בו . פעולה פשוטה ויעילות גבוהה, גוף סכין חזק ועמיד, לא או מעט אבק בפעולה. כולל 10 קבצים בעלי עיצוב שונה, עונה על צרכי השחיקה השונים שלך . אידיאלי לעיבוד וייצור עובש, סיבוב מכני, עיגול ועיבוד חריצים וכו '. ספציפית : סוג פריט : חומר פילפרוד חיתוך יחיד : חלל קרבידט של טונגסטן : קוטר מוט גרובמטל יחיד : בערך. תרחישים של 3 מ"מ / 0.1 ניתנים לניתוח : עיבוד וייצור עובש, סיבוב מכני, עיגול ועיבוד חריצים, ניקוי מהבהב, קשים וריתוכים, מתכת וחומרים לא מתכתיים וכו '. משמש בעיקר בכלי כונן פנאומטיים או חשמליים; 2. המהירות היא בדרך כלל 6000-50000 סל"ד; 3. בעת השימוש, יש להדק את הכלי זקוף, ושיטת החיתוך צריכה להיות טחינה כדי להימנע מחיתוך הדדי; 4. על מנת למנוע חיתוך ופיזור במהלך העבודה, אנא השתמש במשקפי מגן.

Item Type:
Single Cut File
Product Material:
Tungsten Carbide
Tooth Space:
Single Groove
Metal Rod Diameter:
Approx. 3mm / 0.1in
Applicable Scenarios:
Mold processing and manufacturing, mechanical chamfering, rounding and groove processing, cleaning of flashing, burrs and welds, metal and non-metallic materials, etc.
Package List:
10 x Single Cut File:
Note:
1. Mainly used on pneumatic or electric drive tools;:
2. The speed is generally 6000‑50000 rpm;:
3. When using, the tool should be clamped upright, and the cutting method should be milling to avoid reciprocating cutting;:
4. In order to prevent cutting and scattering during work, please use protective glasses.: