TIMES MICROWALE LMR-400 UF UF ULTRA אובדן נמוך ULTRA FLEX קו העברה כבל קואקסיאלי עם ארהב מחברים N-MALE 6 ft-מיוצר בארהב.
  • חדש

TIMES MICROWALE LMR-400 UF UF ULTRA אובדן נמוך ULTRA FLEX קו העברה כבל קואקסיאלי עם ארהב מחברים N-MALE 6 ft-מיוצר בארהב.

ILS 1.00

כמות
טובה זמינה

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

מכלול כבל RF לאובדן נמוך במיוחד כדי להבטיח שמירת אות מקסימאלית להעברת רדיו וקבלה 60 יום מחזירים - בתוספת חילופי שנה לפגמים בכל מכלולי הכבלים הדיגיטליים של MPD. חומר ז'קט חיצוני : הוכחת UV גמישה WP-PE, קוטר חיצוני : ., SRL : לכל MIL-C-17/74-גמישות איידס דיאלקטרי קצף. מיוצר בארה"ב על ידי מפעילי רדיו HAM מורשים של FCC - סחף עם Bird Site Hawk SK -4000 כדי להבטיח VSWR פחות מ- 1 : 1. ניתן להשתמש בקו העברה קואקסיאלי של אובדן נמוך זה כמעט בכל יישום בו יש צורך במאפייני טיפול טוב, מיגון משופר ואובדן נמוך. מהיצרן : כל הזמנים מכלולי כבלים Ultra Flex מיקרוגל הנמכרים על ידי MPD Digital. כבלי רדיו CB, HAM ו- RF קואקסיאליים שנעשו בארה"ב על ידי מפעילי רדיו חובבים מורשים של FCC - נבדקו ומוסמך המיוצר כדי לספק קו העברת אובדן נמוך במיוחד כדי לספק קישוריות RF אופטימלית. כבלי אנטנה קואקסיאליים של MPD הוכיחו את עצמם בסביבות צבאיות, EMS וקשות ברחבי העולם. MPD Digital משתמש בכבלים קואקסיאליים של המותג המיקרוגל של מיקרוגל - מיוצר בארה"ב. כבלי שדל אנטנה זולים הם כלכלה כוזבת. כבלים עם מעילי PVC מזוהמים או מוליכי נחושת מבולבלים מוגנים בצורה לא טובה עשויים לעלות פחות בהתחלה אך יחוו אותות מושפלים ודורשים החלפה לעתים קרובות יותר. מכלולי כבלים מיוצרים MPD מיועדים לחשיפה של 20 שנה לתנאי מזג האוויר הגרועים ביותר. טיימס מערכות מיקרוגל הוקמה בשנת 1948 כחברת התיל והכבלים של טיימס. TMS חלוץ בתאים סגורים דיאלקטריה של קצף פוליאתילן אובדן נמוך ואובדן נמוך מכווצים PTFE דיאלקטרי Coaxial כבלים. התפתחויות אלה הקימו את ענף הכבלים הקואקסיאלי של ימינו. מאז הקמתה, Times הוקדש לשיפור טכנולוגיית הכבלים הקואקסיאליים ופיתוח מוצרי כבלים חדשים וחדשניים כדי להתמודד עם הדרישות הקפדניות יותר ויותר המוצבות על מוצרי העברת RF. המומחיות שסיפקה פתרונות כבלים לדרישות התובעניות של מערכות לוחמה אלקטרוניות מוטסות הובילה את הדרך בפיתוח כבל קואקסיאלי אובדן נמוך במיוחד לרדיו חובב ויישום אלחוטי בפס רחב. כל מכלולי הכבלים של MPD Digital Digital Times נמכרו ב-.