7 יום גלולת מיכל מתקן גלולת תיבת נייד, שבועי נסיעות גלולת מקרה,יומי גלולת תיבה, עיצוב להחזיק יומי רפואה ויטמינים ותרופות.
  • חדש

7 יום גלולת מיכל מתקן גלולת תיבת נייד, שבועי נסיעות גלולת מקרה,יומי גלולת תיבה, עיצוב להחזיק יומי רפואה ויטמינים ותרופות.

ILS 0.33

כמות
טובה זמינה

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

גודל : ממד מיכל הגלולה הוא 6 קומפקטי וקל משקל, כיס בגודל עיצוב להפוך את יומי גלולת תיבת ארגונית יותר נוח לנשיאה וכדי פיצול בין ימי חול וסוף השבוע. חומר נהדר : חמוד שבועי גלולת מקרי תיבת מאמץ מחוספס ועמיד באיכות מזון פלסטיק חומר, מרגיש בטוח לאחסון שלך יומי גלולות ב גלולת מקרי מארגני 7 יום. תכונות פרימיום חומר, מעודן מלאכות ספינת אדם. קל לשימוש : את שבועי נסיעות גלולת מקרה הוא קל לפתוח ולסגור, רך-מגע, קל לשימוש עבור מי יש דלקת פרקים או אחרת יש צרות פתיחת חיצוני מיכל וקשישים , אתה יכול להחליק את סעיפים אחד בכל פעם, נעילת זה כל יום בשבוע כדי להגן עליו מפני דליפות. 7 יום הגלולה ארגונית : זה שבועי הגלולה ארגונית יכול חנות 4 שמני דגים, 8 תוספי מזון, ו 10 ויטמינים. קל למלא כל שבוע - פשוט להחליק החוצה את הכנס פנימי תיבה, מהר יותר כדי למלא. מתנה מושלמת : מארגן הגלולות היפה הוא מתנה פנטסטית לכל אחד , אפשרות מתנה נהדרת לאביך, לאמא ,לסבא שלך, ליום הולדת, ליום האהבה, לחג המולד ועוד,ומי צריך לקחת תרופות בדרכים. עדכן את מארגן הוויטמינים שלך.7 יום גלולת ארגונית להפוך שלך חיים קלים יותר מאמץ מחוספס ועמיד באיכות מזון פלסטיק חומר, תכונות פרימיום חומר, אומנות מופלאה, ועיצוב מלוטש.מושלם לנשיאה לכל מקום 7 יום מגן על הוויטמינים והתוספים שלך לחדר הכושר, למשרד או לבית הספר, כך שתזכור לקחת תרופות.אידיאלי לנסיעות מארגן הגלולה השבועי שלנו עם גודל נייד נכנס בקלות לכיס או לתיק שלך, שהוא מושלם לנסיעות.די מקרה גלולה הוא מתנה גדולה עבור האישה, המשפחה שלך מי צריך לקחת תרופות בדרכים. עדכן את מארגן הוויטמינים שלך.גודל מיכל הגלולה הוא 6. קומפקטי וקל משקל, מספיק כדי להתאים לתיק או לארנק שלך, זה נהדר לשימוש בדרכים.