מסנני דלק AirDog ערכת מסנן דלק לפני מסנן P551315 ביצועים יציבים תחליף מקצועי עבור AirDog 100 150
  • חדש

מסנני דלק AirDog ערכת מסנן דלק לפני מסנן P551315 ביצועים יציבים תחליף מקצועי עבור AirDog 100 150

ILS 63.20

כמות
טובה זמינה

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

מסנני דלק של Air Dog FILTERTEM : ערכת פילטר דלק לפני מסנן מעוצבת במיוחד, החלפה ל- AIRDOG 100 150, יש להסיר את שומרי המסנן מהבסיס מסנני החלפת Air Dog, מסנני Air Dog. מסנני דלק של Air Dog מספר OE : החבילה כוללת מסנן מקדים 1pc WS100 ומסנן דלק FF100 2 Combo Pack, עבור מספר P551315, P550550 מספר OE הפניה. מסנני החלפת Air Dog, מסנני Air Dog. פונקציית מסנני הדלק של Air Dog של מסנן קדם : המסנן הקדם מקטין את כמות האבק והזיהומים הנכנסים למערכת הצריכה, שומר על נקייה של מסנן האוויר וגורם למנוע להפעיל בעוצמה יותר. מסנני החלפת Air Dog, מסנני Air Dog. מסנני דלק של Air Dog פונקציה של פילטר דלק : מסנן דלק משמש למניעת חלקיקים, מים וזיהומים בדלק ולהגן על הרכיבים המדויקים של מערכת הדלק מפני שחיקה ונזק אחר. מסנני החלפת Air Dog, מסנני Air Dog. מסנני דלק של Air Dog החלפה ישירה : ייצור מקצועי, ביצועים גבוהים, אמינות חזקה, החלפה ישירה למסנן הוותיק או השבור לפני מסנן הדלק. מסנני החלפת Air Dog, מסנני Air Dog. מסנני דלק של Air Dog FILTERTEM : ערכת פילטר דלק לפני מסנן מעוצבת במיוחד, החלפה ל- AIRDOG 100 150, יש להסיר את שומרי המסנן מהבסיס. מסנני החלפת Air Dog, מסנני Air Dog. מסנני דלק של Air Dog מספר OE : החבילה כוללת מסנן מקדים 1pc WS100 ומסנן דלק FF100 2 Combo Pack, עבור מספר P551315, P550550 מספר OE הפניה. מסנני החלפת Air Dog, מסנני Air Dog. פונקציית מסנני הדלק של Air Dog של מסנן קדם : המסנן הקדם מקטין את כמות האבק והזיהומים הנכנסים למערכת הצריכה, שומר על נקייה של מסנן האוויר וגורם למנוע להפעיל בעוצמה יותר. מסנני החלפת Air Dog, מסנני Air Dog. מסנני דלק של Air Dog פונקציה של פילטר דלק : מסנן דלק משמש למניעת חלקיקים, מים וזיהומים בדלק ולהגן על הרכיבים המדויקים של מערכת הדלק מפני שחיקה ונזק אחר. מסנני החלפת Air Dog, מסנני Air Dog. מסנני דלק של Air Dog החלפה ישירה : ייצור מקצועי, ביצועים גבוהים, אמינות חזקה, החלפה ישירה למסנן הוותיק או השבור לפני מסנן הדלק. מסנני החלפת Air Dog, מסנני Air Dog. מפרט מסנני דלק של Air Dog : סוג פריט : דלק File Material : Metaloe : עבור Donaldson P550550, p551315 פונקציה : המסנן לפני מקטין את כמות האבק והזיהומים הנכנסים למערכת הצריכה, שומר על מסנן האוויר לנקות ומניע את המנוע לרוץ בעוצמה רבה יותר.

Item Type:
 Fuel Filter
Material:
Metal
OE:
For Donaldson P550550, P551315
Function:
The pre filter reduces the amount of dust and impurities entering the intake system, keeping the air filter clean and making the engine run more powerfully. During use, it protects the intermediate and advanced filters at the back, prolongs the life of the filters at the back, and saves maintenance costs.
Fuel filter is used to prevent particulates, water and impurities in the fuel and protect the precise components of the fuel system from wear and other damage:
Fitment:
Replacement for Airdog 100 150 :
airdog fuel filters  Package List:
1 x Pre Fuel Filter1 x Fuel Filter1 x Washer
Note:
1. Please double check the part number of your item, matching information is for reference only.2. If you are unsure of the item, please contact us before buying to avoid unnecessary return, thanks!