מסיכת עיניים אדים בריאות אדים מסיכת עיניים חמה 12 יחידות רוז
  • חדש

מסיכת עיניים אדים בריאות אדים מסיכת עיניים חמה 12 יחידות רוז

ILS 35.00

כמות
טובה זמינה

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

מוצר יבוא מקביל, מוצר מקומי ביפן, הוראה יפנית השתמש תמיד בחומר באיכות הטובה ביותר - ערבוב אבקת ברזל עם אלמנט חימום, חומר טבעי, חומרי גלם לא רעילים וידידותיים מספקים הנאה בטוחה ורכה. מחמם עיניים עייפות עם מסכת העיניים החמות בקיטור. זה מתחמם לסביבות 40 ℃ (104 F). הקיטור והחום מרגיעים את העיניים. כיצד להשתמש בה : הסר את מסכת העיניים לאחר הפנים מרעננות עור, תלה את הבד הלא ארוג האמצעי על האוזן, עוצם את העיניים במהלך השימוש, ובאופן לאט יש לו מראה של חרוזי מים קטנים. לאחר 20-25 דקות הטמפרטורה יורדת והחוויה מסתיימת. תן לך שינה נפלאה - זה יכול להקל על עיגולי עין כהים או שקיות עיניים ולהסביר בצקת עיניים. כדי לשפר את זרימת הדם של העיניים. מקלים מייד את עייפות העיניים. עזרו להפחתת קמטי העיניים. מפרט : חומר עיקרי : שמן ורדים, בד כותנה שאינו ארוג, בד נמתח. פונקציה : לעיניים יופי בריאות חום : 10-20 דקות טמפרטורת קיטור : בערך 40 מעלות אריזה : כל מסכה היא יעילות עטופה באופן אינדיבידואלי : להקל על עייפות העיניים, שפה שחורה מדוללת, שימוש ארוך טווח עדיף. מתאים ל : צריך לייפות עייפות עיניים הנגרמת על ידי זמן רב באמצעות מחשבים, טלפונים ניידים ומסכים אלקטרוניים אחרים, למידה וכו 'אחסון : אל תחשוף ישירות בשמש ותשמור במקום יבש וקריר. אנא אל תשתמשו כאשר עיניים סובלות ממחלה, דלקת או שריטות, נפיחות סביב העיניים, אקזמה ונסיבות לא תקינות אחרות. בגלל ההבדלים האישיים ברגישות העור, אם הטמפרטורה גבוהה מדי או שאתה מרגיש לא בנוח, הפסיק להשתמש בה מייד. זה יפיק אדים חמים בתהליך, כך שיש לגרום לאיפור להיעלם. אם השתמשת בטיפות העיניים, אנא המתן רגע לפני השימוש במוצר זה. ניתן להשתמש בכל חתיכה רק פעם אחת, אל תשתמשו מחדש. טיפים חמים : על צבע : הצבע המדויק של הפריטים עשוי להשתנות בהתאם לצג הספציפי, בהגדרות ובתנאי התאורה.

Main Material:
Rose oil, Cotton Non-Woven Fabric Cloth, Stretchy Cloth.
Function:
for Eye Beauty Health Care
Heat Time:
10-20 minutes
Steam Temperature:
About 40 degrees
Packing:
Each mask is individually wrapped
Efficacy:
Relieve Eyes Fatigue, Dilute black rim of eye,long term use is better.
Suitable For:
Need to Beautify Eyes Fatigue Caused By a Long Time Using Computers, Mobile Phones and Other Electronic Screens, Learning etc.
Storage:
Do Not Exposed Directly at the Sun and Keep In Dry and Cool Place.
Notice:
1. Please do not use when eyes have the disease, inflammation, or scratches, swelling around the eyes, eczema and other abnormal circumstances.:
2. Because of individual differences in skin sensitivity, if the temperature is too high or you feel uncomfortable, stop using it immediately.:
3. It will produce hot steam in the process, so there may cause the makeup to disappear.:
4. If you have used the eye drops, please wait a moment before using this product.:
5. Each piece can only be used once, do not reuse.:
Warm Tips:
About Color:
The precise color of the items may vary depending on the specific monitor, the settings and the lighting conditions.