כובע חד פעמי, 100 יח 'שאינו ארוג כובע מקלחת שיער אנטי אבק כובע מקלחת חד פעמי כובע רחצה ניידים לנשים שיער ספא סלון סיוע במלון
  • חדש

כובע חד פעמי, 100 יח 'שאינו ארוג כובע מקלחת שיער אנטי אבק כובע מקלחת חד פעמי כובע רחצה ניידים לנשים שיער ספא סלון סיוע במלון

ILS 2.67

כמות
טובה זמינה

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

איכות פרימיום : כובע מקלחת השיער עשוי מחומר קליל, רך, אטום למים ועמידה בפני אבק לשיער עטוף, מה שמאפשר תנוחה נוחה זה לא מכיל לטקס, אין מוך, לא לקרוע במהלך זמן הרחצה שלך. עבה ועמיד יותר : סה"כ 100 יח 'של מכסה מקלחת פלסטיק חד פעמי, עבה מספיק, לא יקרע בקלות, עמיד וניתן לשימוש חוזר, יכול לשמור על שיער יבש, נקי ומסודר. גמישות נוחה : כובע שיער המקלחת מאמצת עיצוב אלסטי סביב הראש, מה שהופך אותו לחיבור היטב, אשר מספיק לרוב הגברים, הנשים, אנשים עם שיער קצר או ארוך. זה גדול מספיק לראש של המבוגרים. קל לאחסון ונשיאה : מכסה האבק האנטי קל משקל ורך, כל מכסה מקלחת אלסטי מקופל למקל קטן, חוסך מקום יפה, טוב לאחסון, נוח לשאת לנסיעות ניידות. רב-שימוש : הכובע הפנוי זמין לקעקועי ריסים של גבות, מסעדות, שירות אוכל, מבקרים באפיית בית, סביבות תרופות, שירותי בריאות. איכות פרימיום : כובע מקלחת השיער עשוי מחומר קליל, רך, אטום למים ועמידה בפני אבק לשיער עטוף, מה שמאפשר תנוחה נוחה. זה לא מכיל לטקס, אין מוך, לא לקרוע במהלך זמן הרחצה שלך. עבה ועמיד יותר : סה"כ 100 יח 'של מכסה מקלחת פלסטיק חד פעמי, עבה מספיק, לא יקרע בקלות, עמיד וניתן לשימוש חוזר, יכול לשמור על שיער יבש, נקי ומסודר. גמישות נוחה : כובע שיער המקלחת מאמצת עיצוב אלסטי סביב הראש, מה שהופך אותו לחיבור היטב, אשר מספיק לרוב הגברים, הנשים, אנשים עם שיער קצר או ארוך. זה גדול מספיק לראש של המבוגרים. קל לאחסון ונשיאה : מכסה האבק האנטי קל משקל ורך, כל מכסה מקלחת אלסטי מקופל למקל קטן, חוסך מקום יפה, טוב לאחסון, נוח לשאת לנסיעות ניידות. רב-שימוש : הכובע הפנוי זמין לקעקועי ריסים של גבות, מסעדות, שירות אוכל, מבקרים באפיית בית, סביבות תרופות, שירותי בריאות. מפרט : תיאור : כובע בופנט לא ארוג חד פעמי המותאם לקעקועי ריסים של גבות, ייצור אלקטרוני, מסעדות, עיבוד מזון, בית ספר, בית חולים, יצרני סמים, מפעל, ניקיון, סביבות ציבוריות וכו '. תכנון חד פעמי במחיר סביר מספק נוחות לשימוש. למה אתה מחכה? תכונות : לא להכיל לטקס, אין מוך. הוא עשוי מפולי-פרופילן קלילים, רכים, חדירים באוויר, המעניקים לך תנוחה נוחה.

Description:
Disposable non woven bouffant cap suited to eyebrow eyelash tattooing and electronic  manufactures, restaurants, food processing, school, hospital, drug makers, factory,  cleaning, public environments, etc. These non woven bouffant cap features disposable  design, clean & convenient to use. Affordably priced disposable design delivers use-once convenience. What are you waiting for?:
Features:
Contain no latex, no lint. It is made of  light,  soft,  air-permeable  polypropylene  spunbondeds, which gives you a comfortable posture. :
Prevents hair from falling in food and keeps hair and sweat from your eyes. :
Disposable hat, easily use and throw away, clean and efficient. :
Elastic design around the head which makes it firmly attached. :
It's available for eyebrow eyelash tattooing, restaurants, food  service, home  baking visitors, nurse medical facilities, pharmaceutical environments, healthcare.:
Specifications:
Type:
  Disposable Hat
Material:
  Non-woven fabric
Color:
  Blue
Quantity:
  100Pcs
Use:
  Cleaning
Pack Size:
14 * 2.5 * 0.5 * cm/5.51 * 0.98 * 0.19 * inch
Package Weight:
  178g
Package Included:
100 * Disposable Hats: