אלומיניום וולנוטה תנועה מלאה 27-45 אינץ
  • חדש

אלומיניום וולנוטה תנועה מלאה 27-45 אינץ

ILS 2.67

כמות
טובה זמינה

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

*גמישות תנועה מלאה, כל ההוראות וההתאמות הקלות יכולות להתבצע ללא כלים *צילינדר תמיכה באוויר עמיד ומפרק החיכוך כדי להבטיח פעולה חלקה ויציבה. * ממשק אינטראקטיבי ארגונומי יכול לשפר את נוחות המשחק והצפייה שלך. *סיומת יחידה, עיצוב קומפקטי ונשלף כדי לחסוך מקום. *מכשיר ניהול הכבלים המובנה מוסתר בפנים, ומספק מראה מסודר ומסודר. *גמישות תנועה מלאה, כל ההוראות וההתאמות הקלות יכולות להתבצע ללא כלים. *צילינדר תמיכה באוויר עמיד ומפרק החיכוך כדי להבטיח פעולה חלקה ויציבה. * ממשק אינטראקטיבי ארגונומי יכול לשפר את נוחות המשחק והצפייה שלך. *סיומת יחידה, עיצוב קומפקטי ונשלף כדי לחסוך מקום. *מכשיר ניהול הכבלים המובנה מוסתר בפנים, ומספק מראה מסודר ומסודר. תיאור : *גמישות תנועה מלאה, כל ההוראות וההתאמות הקלות ניתן לבצע ללא כלים.*צילינדר תמיכה אוויר עמיד במפרק חיכוך כדי להבטיח פעולה חלקה ויציבה.*ממשק אינטראקטיבי ארגונומי יכול לשפר את נוחות המשחק והצפייה שלך.*הרחבה יחידה , עיצוב קומפקטי ונשלף כדי לחסוך מקום.*מכשיר ניהול הכבלים המובנה מוסתר בפנים, ומספק מראה מסודר ומסודר.*מבנה סגסוגת אלומיניום יצוק ומראה משטח שחור מצופה אבקה משתלבים בצורה מושלמת עם מראה טלוויזיה או צג.*לוח הקיר הוא בעל מפלס משובץ, שקל להתקנה. מפרט : מתאים לרוב נוריות LED של 27 "-45", טלוויזיות LCD ומסכים, עם עומס מרבי של 6.6 פאונד (3-13 ק"ג). סובב 360 מעלות תומך בעומס מקסימלי של 6.6 פאונד (3-13 ק"ג) עומד עם VESA סטנדרט 75 x 75 עד 200 X200 מ"מ, זווית הטיה +-85 מעלות מראש מרחק נסיעה 9.4 אינץ '(250 מ"מ) הזווית הסיבוב הוא 180 מעלות. הרחיבו וחזרו עד 14.9 אינץ '(380 מ"מ) מפלס משובץ על אריזת הפאנל של הקיר כוללת : 1*סוגרי טלוויזיה : -בעת הרכישה, אנא בדוק כי מרחק החור של הטלוויזיה זהה למוצר, וכן המשקל הוא בסובלנות של המוצר.-מספר אביזרי המוצר ישתנה, אך הוא לא ישפיע על ההתקנה והשימוש.

Suitable for most 27-45 LEDs, LCD TVs and monitors, with a maximum load of 6.6 to 28.6 pounds (3-13 kg). Rotate 360 ​​degrees :
Supports a maximum load of 6.6 to 28.6 pounds (3-13 kg):
Comply with VESA standard 75 x 75 to 200 x 200 mm, tilt angle +-85 degrees:
Vertical lift travel distance 9.4 inches (250 mm):
The angle of rotation is 180 degrees. Extend and retract up to 14.​​.9 inches (380 mm):
Embedded level on the wall panel:
Package includes:
1*TV bracket
notes:
-When purchasing, please check that the hole distance of the TV is the same as the product, and the weight is within the tolerance of the product.:
-The number of product accessories will vary, but it will not affect installation and use. :