Fauuche JF-XUAN Dispenser Dispenser Farts רכיב רכיב מיכל דו צדדי קופסאות אחסון לתיבת אחסון קופסאות אחסון אחסון אביזרים
  • חדש

Fauuche JF-XUAN Dispenser Dispenser Farts רכיב רכיב מיכל דו צדדי קופסאות אחסון לתיבת אחסון קופסאות אחסון אחסון אביזרים

ILS 98.60

כמות
טובה זמינה

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

עבודות מעודנות מוגן מפני, אבק וחרקים. פתיחת קיבולת גדולה מגדילה את היציבות. עיצוב ייחודי עם צדדים כפולים ותפסים עצמאיים התואמים גישה נוחה לשני האזור. נייד ונוח : גודל הקופסה קל מאוד וקל לנשיאה. מכסה צלול והדוק : עיצוב תפס מבטיח את מכסהו מהדק בחוזקה, ומונע דליפה ואבק. מכסה נקה תואם קל לזיהוי התוכן. לקוחות יקרים, יש כל כך הרבה מוצרים בחנות זו, אתה יכול לבחור כאן את המוצרים המועדפים עליך. אנו נספק לך מוצרים ושירותים איכותיים. אם יש לך שאלות לגבי המוצר, אנא צור איתנו קשר בזמן. מוגן מפני, אבק וחרקים. פתיחת קיבולת גדולה מגדילה את היציבות. עיצוב ייחודי עם צדדים כפולים ותפסים עצמאיים התואמים גישה נוחה לשני האזור. נייד ונוח : גודל הקופסה קל מאוד וקל לנשיאה. מכסה צלול והדוק : עיצוב תפס מבטיח את מכסהו מהדק בחוזקה, ומונע דליפה ואבק. מכסה נקה תואם קל לזיהוי התוכן. לקוחות יקרים, יש כל כך הרבה מוצרים בחנות זו, אתה יכול לבחור כאן את המוצרים המועדפים עליך. אנו נספק לך מוצרים ושירותים איכותיים. אם יש לך שאלות לגבי המוצר, אנא צור איתנו קשר בזמן. לקוחות יקרים, יש כל כך הרבה מוצרים בחנות זו, אתה יכול לבחור כאן את המוצרים המועדפים עליך. אנו נספק לך מוצרים ושירותים איכותיים. אם יש לך שאלות לגבי המוצר, אנא צור איתנו קשר בזמן. מפרט : חומר : PPCOLOR : Transfarent Grids : 10 גודל רשת (L*W*H) : 9x3.5 סמ"ק גודל כולל (L*W*H) : 16x9 .5cmfeatures : - עיצוב ייחודי עם צדדים כפולים ותפסים עצמאיים התואמים לגישה נוחה לשני האזור. מהדקים בחוזקה, מונעים דליפה ואבק. מכסה נקה תואם קל לזיהוי התוכן .- פתרון אחסון מושלם : אחסון חומרה קטנה, רכיבים אלקטרוניים, ברגים, אגוזים, חלקים, מלאכה, תכשיטים, עגילים, טבעות ועוד מיני טובים. אריאה כלולה : 1 x קופסת אחסון.

Material:
PP
Color:
Transparent
Grids:
10
Rectangle Grid Size (L*W*H):
9x3.3x1.5cm
Product Overall Size (L*W*H):
16x9.5x4.5cm
Features:
- Unique design with double sides and independent latches Compatible with easy access to either area.:
- Portable and Convenient:
The size of box is very easy and light to carry.
- Clear and Tight Lid:
Latch design ensures its lid tightly fasten, preventing leakage and dust. Clear lid is easy Compatible with identification of contents.
- Perfect Storage Solution:
Storage small hardware, electronic components, screws, nuts, parts, crafts, , jewelry, earrings, rings and other mini goods.
Package Included:
1 x Assortment Storage Box :